Platforma pro karetní hru Žolíky
Název práce v češtině: | Platforma pro karetní hru Žolíky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Rummy Card Game Platform |
Klíčová slova: | karetní hra, žolíky, c#, platforma |
Klíčová slova anglicky: | card game, rummy, c#, platform |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Michal Malohlava, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 10.05.2012 |
Datum zadání: | 16.05.2012 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 24.05.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2012 10:30 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 03.08.2012 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 03.08.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2012 |
Oponenti: | Mgr. David Hauzar, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je navrhnout a implementovat platformu pro karetní hru Žolíky.
Tato oblíbená hra nabízí spoustu herních variant, proto by výsledná platforma měla uživateli umožnit nakonfiguravat si svou vlastní variantu hry. Dále by platforma měla poskytovat dva herní režimy - jak hru skutečných hráčů proti sobě, tak hru proti simulovanému protihráči. S přihlédnutim k požadované variabilitě pravidel, strategie simulovaného hráče by měly být schopny pokrýt různé varianty hry. Práce se by se měla zaměřit nejen na konfigurovatelnost platformy, ale také na uživatelsky přívětivé herní prostředí. Program bude vyvinut v jazyce C# pro platformu Windows. |
Seznam odborné literatury |
[1] Rummy Card Game Description, http://en.wikipedia.org/wiki/Rummy
[2] Christian Nagel, Bill Evjen, Jay Glynn, Morgan Skinner, Karli Watson: C# 2008, Computer Press, 2009, ISBN: 978-80-251-2401-7 [3] .NET Framework 2.0 Reference, http://msdn.microsoft.com/cs-cz/library/bb966997(en-us).aspx [4] Christian Nagel et al: C# 2005 Programujeme profesionálně, Computer Press 2007 |