Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Psychologické aspekty bezpečného klimatu školní třídy
Název práce v češtině: Psychologické aspekty bezpečného klimatu školní třídy
Název v anglickém jazyce: Psychological aspects of a safe classroom climate
Klíčová slova: Klima školní třídy, dotazníky měřící klima školní třídy, vývojové aspekty, self-efficacy, locus of control, vývoj skupiny, resilience tříd, návrh korelační studie.
Klíčová slova anglicky: Classroom climate, classroom climate questionnaires, developmental aspects, self-efficacy, locus of control, group developmental, resilient classroom, research project.
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra psychologie (21-KPS)
Vedoucí / školitel: PhDr. David Čáp, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 09.05.2012
Datum zadání: 09.05.2012
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 11.06.2012
Datum a čas obhajoby: 13.02.2014 10:30
Datum odevzdání elektronické podoby:18.12.2013
Datum proběhlé obhajoby: 13.02.2014
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Eva Šírová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem teoretické části bakalářské práce je z dostupných zdrojů sesumarizovat poznatky o klimatu školní třídy, jeho nastavování a zaměřit se především na rozbor psychologických aspektů, které se podílejí na vytváření a udržení bezpečného klimatu ve třídě.
V další části bakalářské práce bude návrh výzkumu, který bude změřen na tyto aspekty v reálném prostředí školní třídy.
Seznam odborné literatury
Čáp, J. (1997). Psychologie výchovy a vyučování. (p. 415). Praha: Karolinum.
Čapek, R. (2010). Třídní klima a školní klima. (Vyd. 1., p. 325). Praha: Grada.
Krejčová, L. (2011). Psychologické aspekty vzdělávání dospívajících. (Vyd. 1., p. 226). Praha: Grada.
Lašek, J. (2007). Sociálně psychologické klima školních tříd a školy. (Vyd. 2., p. 161). Hradec Králové: Gaudeamus.
Mareš, J. (1998). Sociální klima školní třídy: přehledová studie. (p. 39). Praha: Institut pedagogicko-psychologického poradenství České republiky.
Maslow, A. (c1970). Motivation and personality. (2nd ed., p. 369). New York: Harper & Row.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK