Kultivace hudebně pohybových projevů dětí v MŠ (projekt)
Název práce v češtině:
Kultivace hudebně pohybových projevů dětí v MŠ (projekt)
Název v anglickém jazyce:
Cultivation of Musical Expressions of Movement of Children in Kindergarten (Project)
Klíčová slova:
Dítě předškolního věku, vnímání hudby a pohybu, hudebně pohybová výchova, pedagogický projekt, kultivace hudebně pohybového projevu.
Klíčová slova anglicky:
Child of pre-school age, music and movement perception, contemporary music and physical education, pedagogical project, cultivation of musical expression in the physical manifestations.
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení:
03.05.2012
Datum zadání:
03.05.2012
Datum a čas obhajoby:
18.09.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:
20.06.2013
Datum proběhlé obhajoby:
18.09.2013
Předmět:
Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti:
doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc.
Předběžná náplň práce
Vymezení tělesných, fyziologických a psychických znaků dětí ve věku 5 – 6 let. Současná hudebně pohybová výchova v mateřské škole v pojetí nejvýznamnějších osobností v přehledu. Priorita hudebního obsahu v jeho v pohybovém vyjádření. Kultivace hudebně pohybových projevů při vyjadřování hudebně výrazových a formotvorných prostředků. Vytvoření projektu pro děti v předškolním věku s dominantním zaměřením na hudebně pohybové činnosti. Praktická část bakalářské práce – experiment, pozorování, vyhodnocení a náměty pro metodickou práci s dětmi v mateřských školách.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Definition of physical, physiological and psychological characteristics of children aged 5-6 years. Contemporary music and physical education in kindergarten in the conception of the most important figures in the table. Priority in the music content in its movement. Cultivation of musical expression in the physical manifestations of musical expression and stylefarming means. Create a project for preschoolers with a dominant focus on music and movement activities. Practical part - experiment, observation, evaluation and methodological suggestions for working with children in nursery schools.