Přehled českých regionálních nakladatelství, jejich význam a místo na současném knižním trhu
Název práce v češtině: | Přehled českých regionálních nakladatelství, jejich význam a místo na současném knižním trhu |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Summary of Czech regional publishers, their significance and place at the current book market |
Klíčová slova: | Regionální nakladatelství, Česko, knižní trh, marketing, e-knihy. |
Klíčová slova anglicky: | Regional publishers, Czech Republic, book market, marketing, e-books. |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Anna Stöcklová |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 16.04.2012 |
Datum zadání: | 16.04.2012 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 22.06.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 17.06.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 24.05.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.06.2013 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | PhDr. Blanka Vorlíčková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Téma: Přehled českých regionálních nakladatelství, jejich význam a místo na současném knižním trhu Cíle: Definování pojmu regionální nakladatelství, zmapování situace na knižním trhu v České republice, kvantitativní údaje o produkci a tématice produkce regionálních nakladatelství v České republice. Osnova: 1. Definice regionálního nakladatelství 2. Marketingové nástroje na regionálním knižním trhu 3. Stav současné regionální literatury a její místo na knižním trhu 4. Výhled do budoucna |
Seznam odborné literatury |
1. PISTORIUS, Vladimír. Jak se dělá kniha: příručka pro nakladatele. 3., dopl. a přeprac. vyd. Příbram: Pistorius & Olšanská, 2011. 280 s. ISBN 978-80-87053-50-8. 2. HALADA, Jan. Člověk a kniha. Úvod do nakladatelské specializace. Praha: Univerzita Karlova, 1993. 120 s. ISBN 80-7066-767-2. 3. ŠMEJKALOVÁ, Jiřina. Kniha: (k teorii a praxi knižní kultury). Vyd. 1. Brno: Host, 2000. 240 s. Studium; sv. 5. ISBN 80-7294-005-8. 4. TOBOLKA, Zdeněk Václav. Kniha: její vznik, vývoj a rozbor. 1. vyd. Praha: Orbis, 1949. 243 s., 180 s. obr. příl. 5. CARRIÈRE, Jean-Claude. Knih se jen tak nezbavíme. Vyd. 2., v přeprac. překladu. Praha: Argo, 2010. 241 s. ISBN 978-80-257-0479-0. |