Médiá a spoločnosť
Název práce v jazyce práce (slovenština): | Médiá a spoločnosť |
---|---|
Název práce v češtině: | Média a společnost |
Název v anglickém jazyce: | Media and society |
Klíčová slova: | politika, politické strany, médiá, moc, voľby, komunikácia, marketing |
Klíčová slova anglicky: | policy, political parties, media, power, elections, communication, marketing |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | slovenština |
Ústav: | Katedra občanské výchovy a filosofie (41-KOVF) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Josef Stracený, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 02.04.2012 |
Datum zadání: | 02.04.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 21.05.2012 00:00 |
Místo konání obhajoby: | KOVF R 250 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.04.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 21.05.2012 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | doc. PhDr. Radomír Havlík, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Prostudovat a zanalyzovat odbornou literaturu k médiím a jejich působení.
V praktické části DP - v prvé části provést popis madiální scény ve Slovenské republice. V druhé části nejdříve provést sběr a utřídění publikovaných článků ve dvou rozdílných slovenských tištěných médií k určité problematice a za určité období. Poté provést rozbor a formulovat závěry. |
Seznam odborné literatury |
Jirák,J. Kopplová,B.: Média a společnost. Portál. Praha 2007
Musil,J.: Eletronická média v informační společnosti.Votobia.Praha 2003 Jirák,J.,Říchová,B.: Politická komunikace a média.Karolinum.Praha 2000 Melvin L.De Fleur: Teorie masové komunikace. Karolinum.Praha 1996 Jablonski.A.W.: Politický marketing - úvod do teorie a praxe. Brno 2006 Charvát,J.,Ševčák,L.: Médiá a politika. Merkur. Bratislava 1998 Deníky: Pravda, Sme. |