Analýza minimálního preventivního programu
Název práce v češtině: | Analýza minimálního preventivního programu |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Analysis of the Minimal Preventive Programme |
Klíčová slova: | šikana, primární prevence, minimální preventivní program, prevence šikany, metodik prevence |
Klíčová slova anglicky: | bullying, primary prevention, minimal preventive program, bullying prevention, methodologist prevention |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 16.03.2012 |
Datum zadání: | 28.04.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 11.06.2013 13:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 01.05.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 11.06.2013 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Úkolem této práce je analyzovat minimální preventivní program na konkrétní škole. Teoretická část se zabývá tvorbou minimálního preventivního programu, jeho složkami a prevencí sociálně patologických jevů se zaměřením na šikanu.
Praktická část obsahuje analýzu minimálního preventivního programu na konkrétní střední škole. Tato analýza je vypracována na základě rozhovoru s metodiky prevence, rozboru programu a na základě výsledků dotazníkového šetření. Cílem výzkumu je zjišťování efektivity minimálního preventivního programu a úspěšnost školy v prevenci sociálně patologických jevů. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The goal of this work is to analyze the minimum preventive program at a particular school. The theoretical part deals with the creation of minimum preventive program, its components, and prevention of socially pathological phenomena, focusing on bullying.
The practical part contains an analysis of the minimum preventive program at a particular school. This analysis is prepared on the basis of interviews with prevention methodologists, the analysis and the results of the survey. The aim of the research is to determine the minimum effective prevention program and the success of the school in the prevention of sociály pathological phenomena. |