Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Kvalita služeb pohledem zákazníků soukromého fitness centra
Název práce v češtině: Kvalita služeb pohledem zákazníků soukromého fitness centra
Název v anglickém jazyce: Customer's View of Service Quality in Private Fitness Center
Klíčová slova: marketingový výzkum, zákazník, fitness centrum, kvalita, služby
Klíčová slova anglicky: marketing research, customer, fitness center, quality, service
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 15.03.2012
Datum zadání: 15.03.2012
Datum a čas obhajoby: 06.05.2014 13:30
Místo konání obhajoby: FVTS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:24.04.2014
Datum odevzdání tištěné podoby:24.04.2014
Datum proběhlé obhajoby: 06.05.2014
Oponenti: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tato diplomová práce se zaměřuje na vybraný fitness a wellness klub Holmes Place Premium Karlín, kde bude pomocí marketingového výzkumu zjišťována spokojenost klientů s kvalitou nabízených služeb. Konkrétní podoba tohoto výzkumu spočívá v dotazníkovém šetření při využití metody SERVQUAL. V rámci této metody jsou zjišťovány nejprve představy klientů o službách ve vynikajícím fitness centru a následně jsou tyto představy porovnávány se skutečně vnímanou kvalitou služeb ve vybraném zařízení. Výsledkem celého výzkumu je hodnocení kvality jednotlivých služeb i všech služeb jako celku. Na základě těchto výsledků budou v práci uvedena doporučení a návrhy pro vedení klubu na zlepšení kvality vybraných služeb a zvýšení úrovně spokojenosti klientů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis is focused on selected fitness and wellness club Holmes Place Premium Karlín, where the client´s satisfaction with the quality of services offered will be determined by using the marketing research. The specific form of this research consisted of a questionnaire survey method called SERVQUAL. With this method, the client´s ideas about services in an excellent fitness center are measured first and then these ideas are compared to the actually perceived service quality in the selected facility. The result of the whole research is the quality evaluation of the individual services and all the services as a whole. Based on these results, the thesis will present recommendations and suggestions for the club management to improve the quality of selected services and increasing the level of customer satisfaction.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK