Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Gymnastika v programu MŠ
Název práce v češtině: Gymnastika v programu MŠ
Název v anglickém jazyce: Gymnastics programs in preelementary school
Klíčová slova: Dítě předškolního věku, pohybový rozvoj, základní gymnastika, pohybové dovednosti, obratnost, průpravná cvičení, podmínky cvičení, motivace
Klíčová slova anglicky: Preschool age, physical development, basic gymnastics, motor skills, agility, training exercises, the conditions of exercise, motivation
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra tělesné výchovy (41-KTV)
Vedoucí / školitel: PaedDr. Otakar Mojžíš
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 07.03.2012
Datum zadání: 20.06.2013
Datum a čas obhajoby: 15.01.2014 00:00
Místo konání obhajoby: M.D.Rettigové
Datum odevzdání elektronické podoby:27.06.2013
Datum proběhlé obhajoby: 15.01.2014
Oponenti: PaedDr. Jana Hájková
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tématem této bakalářské práce jsou gymnastická cvičení v programu mateřských škol. Práce je zaměřena na využití základní gymnastiky během pohybových činností v mateřských školách. Teoretická část se zabývá základními poznatky o vývoji dítěte předškolního věku, charakteristikou a specifickými znaky gymnastických činností vhodných pro děti předškolního věku. Tato práce také poukazuje na návaznost pohybových činností na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Cílem práce je zjistit, jaké mají k realizaci gymnastických činností učitelky mateřských škol podmínky, jaké jsou jejich základní znalosti o pohybovém rozvoji dětí předškolního věku a jak je realizace gymnastických činností v mateřských školách prováděna. Experimentem je zjišťováno, jakým způsobem se může při záměrném působení na skupinu dětí změnit úroveň jejich pohybových dovedností.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The topic of this bachelor‘s thesis are gymnastics programs in kindergartens. The work focuses on the use of basic gymnastics during physical activities in kindergartens.
The theoretical part deals with basic knowledge of child development at preschool age, characteristics and specific features of gymnastic activities suitable for children of preschool age. This work also highlights the continuity of physical activity on “General educational program for pre-school education.” The aim of this thesis is to find out which conditions kindergarten teachers have to put into gymnastic practise activities.
What are their basic knowledge of motion development of preschool children and how is the realization of gymnastic activities in kindergartens implemented. This experiment investigate how a group of children can deliberatly change their level of physical skills.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK