Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu
Název práce v češtině: | Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The marketing plan proposal of relaxing complex |
Klíčová slova: | Wellness centrum, fitness centrum, marketingový plán, inovace, marketingový mix, cílové trhy. |
Klíčová slova anglicky: | Wellness centre, fitness centre, marketing plan, innovation, marketing mix, target market. |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 05.03.2012 |
Datum zadání: | 05.03.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 18.05.2012 12:50 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 27.04.2012 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 27.04.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.05.2012 |
Oponenti: | Mgr. Jan Procházka, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V., KOUDELKA, J. Chování spotřebitele a výzkum trhu. 2. přepracované vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2004. 243 s. ISBN 80-245-0778-1.
COOPER, J., PETER, L. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2. ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. Praha: Olympia, 2009. 226 HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6. KOTLER, P. Inovativní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 200 s. ISBN 80-247-0921-X. KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6. KOTLER, P. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 457 s.ISBN 978-80-247-1545-2. KOTLER, P.,KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X. KRAFT, J. Ekonomie I. 4. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2009. 203 s. ISBN 978-80-7372-527-3. LEVICKI, C. The interactive strategy workout. 3. vyd. London: Financial Times Prentice hall, 2003. 342 s. ISBN 0-273-65912-X. MALÝ, V. Marketingový výzkum- Teorie a praxe. 1. Vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2004. 181 s. ISBN 80-245-0761-7. OLSON, J. Facility and equipment management for sport directors. 1. vyd. United States of America: Human Kinetics, 1997. 151 s. ISBN 0-87322-940-1. SELIN, G. Physical fitness for the businessman. 1.vyd. England: National Foremen´s Institute, 1970. 120 s. ISBN 63-21803. SYNEK, M., KISLINGEROVÁ, E. Podniková ekonomika. 5. vyd. Praha: C.H. Beck, 2010. 498 s.ISBN 978-80-7400-336-3. VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb efektivně a moderně. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 232 s. ISBN 987-80-247-2721-9 VEBER, J. Podnikání malé a střední firmy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 311 s. ISBN 978-80-247-2409-6. VEJDĚLEK, J. Jak sestavit marketingový plán. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 120 s. ISBN 80-7169-542-4. |
Předběžná náplň práce |
Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingový návrh relaxačního komplexu. Úkolem je objasnit situaci na trhu fitness center v ČR a částečně i ve světě. Dále i prozkoumat sféru wellness a nalézt inovativní prostředky, jež jsou používány v moderních sportovních zařízeních. Práce zahrnuje marketingový mix poskytovaných služeb. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The main aim of this project is to create the marketing plan proposal of relaxing complex. The goal is to clarify a situation of the fitness market in Czech republic and partially in the world. Also to explore this sphere of wellness and find innovative means, which are used in modern wellness and fitness clubs. This project includes the marketing mix of providing services.
|