Význam komunitních kruhů a ranních dopisů v primárním vzdělávání
Název práce v češtině: | Význam komunitních kruhů a ranních dopisů v primárním vzdělávání |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Importance of Community cirles and morning letters in primary education |
Klíčová slova: | komunitní kruhy, ranní dopis, klíčové kompetence, program Začít spolu, pravidla, komunikace, bezpečné prostředí |
Klíčová slova anglicky: | community circles, morning letter, key competencies, Step by Step program, rules, communication, secure environment |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 19.02.2012 |
Datum zadání: | 19.02.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 21.05.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 08.03.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 21.05.2012 |
Předmět: | výsledek diplomové práce (OSZD001) |
Oponenti: | PhDr. Marie Linková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Tématem diplomové práce jsou komunitními kruhy a ranní dopisy v programu Začít spolu. Teoretická část vymezuje pojem komunikace a zabývá se hlavními východisky v Programu Začít spolu s důrazem na vztahové a komunikační strategie. Výzkumná část představuje metodické návrhy ranních kruhů a ranních dopisů. Tyto návrhy jsou reflektovány z pohledu klíčových kompetencí. |
Seznam odborné literatury |
KREISLOVÁ, Z. Krok za krokem 1. třídou. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. ISBN 978-80-247-2038-8
KREJČOVÁ, V.; KARGEROVÁ, J. Začít spolu. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-695-0 SPILKOVÁ, V. Jakou školu potřebujeme? Praha: STROM, 1997. ISBN 80-901954-2-3 VALIŠOVÁ, A. ; KASÍKOVÁ, H. a kol. Pedagogika pro učitele. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1734-0 |