Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Význam komunitních kruhů a ranních dopisů v primárním vzdělávání
Název práce v češtině: Význam komunitních kruhů a ranních dopisů v primárním vzdělávání
Název v anglickém jazyce: Importance of Community cirles and morning letters in primary education
Klíčová slova: komunitní kruhy, ranní dopis, klíčové kompetence, program Začít spolu, pravidla, komunikace, bezpečné prostředí
Klíčová slova anglicky: community circles, morning letter, key competencies, Step by Step program, rules, communication, secure environment
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 19.02.2012
Datum zadání: 19.02.2012
Datum a čas obhajoby: 21.05.2012 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:08.03.2012
Datum proběhlé obhajoby: 21.05.2012
Předmět: výsledek diplomové práce (OSZD001)
Oponenti: PhDr. Marie Linková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Tématem diplomové práce jsou komunitními kruhy a ranní dopisy v programu Začít spolu. Teoretická část vymezuje pojem komunikace a zabývá se hlavními východisky v Programu Začít spolu s důrazem na vztahové a komunikační strategie. Výzkumná část představuje metodické návrhy ranních kruhů a ranních dopisů. Tyto návrhy jsou reflektovány z pohledu klíčových kompetencí.
Seznam odborné literatury
KREISLOVÁ, Z. Krok za krokem 1. třídou. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. ISBN 978-80-247-2038-8
KREJČOVÁ, V.; KARGEROVÁ, J. Začít spolu. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-695-0
SPILKOVÁ, V. Jakou školu potřebujeme? Praha: STROM, 1997. ISBN 80-901954-2-3
VALIŠOVÁ, A. ; KASÍKOVÁ, H. a kol. Pedagogika pro učitele. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1734-0
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK