Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Politický paralelismus mediálních obsahů
Název práce v češtině: Politický paralelismus mediálních obsahů
Název v anglickém jazyce: Political parallelism of media content
Klíčová slova: Média, mediální obraz, politický paralelismus, volby, obsahová analýza
Klíčová slova anglicky: Media, media image, political parallelism, elections, content analysis
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 14.02.2012
Datum zadání: 14.02.2012
Datum a čas obhajoby: 24.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:15.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 24.06.2015
Oponenti: PhDr. Vlastimil Nečas, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Cílem této práce je potvrdit či vyvrátit hypotézu, zda Andrej Babiš využívá publikum Mladé Fronty DNES pro posílení svého politického vlivu a oslabení pozice konkurenčních stran. Na základě teorií politické komunikace se zaměřím na politický paralelismus českých médií, který teoreticky zhodnotím na úrovni organizačního propojení, na úrovni politického paralelismu novinářů a na úrovni mediálních publik. Následně pomocí kvantitativní analýzy zhodnotím politický paralelismu mediálního obsahu deníku Mladá Fronta DNES. Mým záměrem je vypozorovat, jaký byl mediálně konstruovaný obraz vybraných politických stran ve volbách do obecních zastupitelstev na podzim 2014 a ověřit tak možnou hypotézu, zda Andrej Babiš využívá vlastnictví média pro posílení politického vlivu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this thesis is the critical analysis of political influence of Andrej Babis through his ownership of the Czech daily Mlada Fronta DNES. The purpose of the work is the display of political content in the Czech media, especially in relation to elections. This reflection is viewed through the lens of political parallelism complemented by an introduction to political communication. The methodological outline is followed by the analytical part using a quantitative content analysis which focuses on the presentation of four political parties in the Czech daily Mlada Fronta. This thesis tests the hypothesis whether the media picture of competing political parties during the Czech local elections 2014 was influenced by the fact that the entrepreneur and politician Andrej Babis is the owner of the Mlada Fronta.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK