Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vnímání krizové komunikace prostřednictvím sociálních sítí subkulturou vysokoškolských studentů
Název práce v češtině: Vnímání krizové komunikace prostřednictvím sociálních sítí subkulturou vysokoškolských studentů
Název v anglickém jazyce: The perception of crisis communication via social networks by subculture of university students
Klíčová slova: komunikace, krizová komunikace, krize, sociální sítě, Facebook, Twitter, vnímání, studenti, informace, důvěryhodnost, mimořádná situace
Klíčová slova anglicky: communication, crisis communication, crisis, social networks, Facebook, Twitter, perception, students, credibility, extraordinary situations
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav etnologie (21-UETN)
Vedoucí / školitel: PhDr. Dr. Martin Opatrný, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 18.01.2012
Datum zadání: 18.01.2012
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 13.02.2012
Datum a čas obhajoby: 08.09.2015 10:00
Datum odevzdání elektronické podoby:17.08.2015
Datum proběhlé obhajoby: 08.09.2015
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Mgr. Roman Černík
 
 
 
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce se zaměřuje na vnímání krizové situace a krizové komunikace studenty vysokých škol prostřednictvím sociálních sítí. Práce dále rozvíjí proces krizová komunikace a popisuje, jak příjemce vnímá informace související s krizí a jakou váhu jim přikládá. Na závěr se práce snaží upozornit na sociální sítě jako nejvlivnější komunikační médium.
Seznam odborné literatury
Bednář, V. (2012). Krizová komunikace s médii. Praha: Grada.
Coombs, W. (2012). Ongoing crisis communication: planning, managing, and responding. Thousand Oaks, Calif.: SAGE.
DeVito, J. (2008). Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada.
Ftorek, J. 2009. Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha: Grada Publishing.
Fuchs, C. (2014). Social media: a critical introduction. Los Angeles: Sage.
Goffman, E. (1999). Všichni hrajeme divadlo: sebeprezentace v každodenním životě. Praha: Nakladatelství Studia Ypsilon.
Kastová, V. 2010. Krize a tvořivý přístup k ní: typy životních krizí, jejich dynamika a možnosti krizové intervence. Praha: Portál.
McQuail, D. (1999). Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál.
Paulík, K. (2010). Psychologie lidské odolnosti. Praha: Grada.
Vymětal, Š. (2009). Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada.
Wendling, C., J. Radisch and S. Jacobzone (2013). The Use of Social Media in Risk and Crisis Communication. OECD Working Papers on Public Governance, No. 24, OECD Publishing.http://dx.doi.org/10.1787/5k3v01fskp9s-en
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK