Vnímání krizové komunikace prostřednictvím sociálních sítí subkulturou vysokoškolských studentů
Název práce v češtině: | Vnímání krizové komunikace prostřednictvím sociálních sítí subkulturou vysokoškolských studentů |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The perception of crisis communication via social networks by subculture of university students |
Klíčová slova: | komunikace, krizová komunikace, krize, sociální sítě, Facebook, Twitter, vnímání, studenti, informace, důvěryhodnost, mimořádná situace |
Klíčová slova anglicky: | communication, crisis communication, crisis, social networks, Facebook, Twitter, perception, students, credibility, extraordinary situations |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav etnologie (21-UETN) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Dr. Martin Opatrný, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 18.01.2012 |
Datum zadání: | 18.01.2012 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 13.02.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 08.09.2015 10:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 17.08.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 08.09.2015 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Roman Černík |
Zásady pro vypracování |
Bakalářská práce se zaměřuje na vnímání krizové situace a krizové komunikace studenty vysokých škol prostřednictvím sociálních sítí. Práce dále rozvíjí proces krizová komunikace a popisuje, jak příjemce vnímá informace související s krizí a jakou váhu jim přikládá. Na závěr se práce snaží upozornit na sociální sítě jako nejvlivnější komunikační médium. |
Seznam odborné literatury |
Bednář, V. (2012). Krizová komunikace s médii. Praha: Grada.
Coombs, W. (2012). Ongoing crisis communication: planning, managing, and responding. Thousand Oaks, Calif.: SAGE. DeVito, J. (2008). Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada. Ftorek, J. 2009. Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha: Grada Publishing. Fuchs, C. (2014). Social media: a critical introduction. Los Angeles: Sage. Goffman, E. (1999). Všichni hrajeme divadlo: sebeprezentace v každodenním životě. Praha: Nakladatelství Studia Ypsilon. Kastová, V. 2010. Krize a tvořivý přístup k ní: typy životních krizí, jejich dynamika a možnosti krizové intervence. Praha: Portál. McQuail, D. (1999). Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál. Paulík, K. (2010). Psychologie lidské odolnosti. Praha: Grada. Vymětal, Š. (2009). Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada. Wendling, C., J. Radisch and S. Jacobzone (2013). The Use of Social Media in Risk and Crisis Communication. OECD Working Papers on Public Governance, No. 24, OECD Publishing.http://dx.doi.org/10.1787/5k3v01fskp9s-en |