Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Kritéria výběru písní ve vztahu k rozvoji hudebních dovedností
Název práce v češtině: Kritéria výběru písní ve vztahu k rozvoji hudebních dovedností
Název v anglickém jazyce: Criteria for the selection of songs in relation to the development of of musical skills
Klíčová slova: Hudební dovednosti, píseň
Klíčová slova anglicky: Musical skills, song
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra hudební výchovy (41-KHV)
Vedoucí / školitel: Mgr. et Mgr. Jana Veverková
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 05.01.2012
Datum zadání: 05.01.2012
Datum a čas obhajoby: 22.05.2014 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:14.03.2014
Datum proběhlé obhajoby: 22.05.2014
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Teoretická část diplomové práce se bude zabývat vymezením pojmu hudební dovednost, jednotlivými hudebními dovednostmi (pěveckými, intonačními, rytmickými, hudebně pohybovými, nástrojovými a poslechovými). Dále se zaměří na texty písní, dvojhlasý a vícehlasý zpěv.
Praktická část bude zkoumat jednotlivé písně vhodné k rozvoji daných dovedností a porovnávat písně ve dvou řadách učebnic. Druhá část bude zkoumat prostřednictvím dotazníků, které písně využívají učitelé prvního stupně pro rozvoj hudebních dovedností.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main goal of the theoretical part of the thesis is to define the concept of musical skills, individual musical skills (singing, intonation, rhythmic, musical motion tooling and listening. It will also focus on the lyrics, duets and polyphonic singing.
The practical part will examine individual songs suitable for development of the above mentioned skills and compare songs in textbooks of to different publications. The second part will contents evaluation of the questionnaire survey carried out among primary school teachers for the purpose of identification of the most common songs used to develop musical skills.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK