Motivace dospělých ke studiu anglického jazyka
Název práce v češtině: | Motivace dospělých ke studiu anglického jazyka |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Adults´ motivation to study the English language |
Klíčová slova: | vzdělávání dospělých, vzdělávání v anglickém jazyce, motivace |
Klíčová slova anglicky: | adult education, English language education, motivation |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 15.11.2011 |
Datum zadání: | 07.03.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 11.06.2013 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 03.05.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 11.06.2013 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou motivace dospělých ke studiu anglického jazyka. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje tři hlavní kapitoly, vzdělávání dospělých, jazyková výuka a motivace a její charakteristika. V praktické části jsou potom popsány hlavní motivační faktory, které ovlivňují dospělé ke studiu anglického jazyka a také faktory, které jim ve studiu tvoří překážky. Tyto informace byly získány na základně kvalitativního výzkumného šetření, které bylo provedeno formou strukturovaného rozhovoru na výzkumném vzorku patnácti respondentů. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Abstract
This bachelor thesis deals with the issue of adult’s motivation to study the English language. The work is devided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains three main chapters, Adult’s Education, Language Education and Motivation and Its Characteristic Features. In the practical part there are described the main motivational factors that influence adults in the study of the English language and also the factors that create obstacles for them. These data were compiled in the qualitative research that was via method of a structured interview. The research sample includes fifteen people. |