Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Motivace dospělých ke studiu anglického jazyka
Název práce v češtině: Motivace dospělých ke studiu anglického jazyka
Název v anglickém jazyce: Adults´ motivation to study the English language
Klíčová slova: vzdělávání dospělých, vzdělávání v anglickém jazyce, motivace
Klíčová slova anglicky: adult education, English language education, motivation
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 15.11.2011
Datum zadání: 07.03.2012
Datum a čas obhajoby: 11.06.2013 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:03.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 11.06.2013
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou motivace dospělých ke studiu anglického jazyka. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje tři hlavní kapitoly, vzdělávání dospělých, jazyková výuka a motivace a její charakteristika. V praktické části jsou potom popsány hlavní motivační faktory, které ovlivňují dospělé ke studiu anglického jazyka a také faktory, které jim ve studiu tvoří překážky. Tyto informace byly získány na základně kvalitativního výzkumného šetření, které bylo provedeno formou strukturovaného rozhovoru na výzkumném vzorku patnácti respondentů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Abstract
This bachelor thesis deals with the issue of adult’s motivation to study the English language. The work is devided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains three main chapters, Adult’s Education, Language Education and Motivation and Its Characteristic Features. In the practical part there are described the main motivational factors that influence adults in the study of the English language and also the factors that create obstacles for them. These data were compiled in the qualitative research that was via method of a structured interview. The research sample includes fifteen people.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK