Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Fenomén Apple – budování značky a závislost jejího úspěchu na osobě Stevea Jobse
Název práce v češtině: Fenomén Apple – budování značky a závislost jejího úspěchu na osobě Stevea Jobse
Název v anglickém jazyce: The Apple Phenomenon – Brand Building and the Influence of Steve Jobs on Its Succes
Klíčová slova: Apple, značka, marketing, SWOT analýza, Steve Jobs
Klíčová slova anglicky: Apple, brand building, marketing, SWOT analysis, Steve Jobs
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program SHV - Kreativní modul (24-CR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Zdeněk Křížek
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 14.11.2011
Datum zadání: 14.11.2011
Datum odevzdání elektronické podoby:26.06.2012
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2012
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: Mgr. Jakub Marek, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Práce se zabývá procesem budování firmy Apple, jedné z nejúspěšnějších firem světa. Pokusí se poukázat na faktory a brand buildingové strategie, které jí dopomohly k tržnímu postavení, které zaujímá dnes. Zvláštní důraz bude kladen zejména na osobu Stevea Jobse, který je mnohými označován za klíčovou postavu celé firmy - práce se pokusí nastínit, jak důležitá byla jeho přítomnost ve vedení firmy.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK