Proměny konzumace internetového obsahu podle typu zařízení
Název práce v češtině: | Proměny konzumace internetového obsahu podle typu zařízení |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Changes in online content conspumtion by the type of device |
Klíčová slova: | mobilní telefon, smartphone, iPhone, tablet, iPad, Android, smart TV, internetový obsah, uživatel, aplikace, Android, internetový prohlížeč, průzkum, geolokace, mobilní taggování |
Klíčová slova anglicky: | cellphone, smartphone, iPhone, tablet, iPad, Android, smart TV, internet content, consumer, application, Android, browser, research, geolocation, mobile tagging |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Petr Očko, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 11.11.2011 |
Datum zadání: | 11.11.2011 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 30.11.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 18.09.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 09.08.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.09.2013 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Jan Pokorný |
Konzultanti: | Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Práce se zabývá postupnými proměnami způsobů konzumace internetového obsahu v závislosti na typu zařízení - osobní počítač, notebook, tablet, smartphone a nově v souvislosti uvedením produktů typu Apple TV na český trh se bude práce zabývat i konzumací multimediálního obsahu internetu prostřednictvím televize. Součástí DP je i výzkum mezi uživateli tabletů a smartphonů v ČR, jehož cílem bude zjistit, k čemu nejčastěji tato zařízení používají. Výzkum bude prováděn formou on-line dotazníkového šetření a zároveň formou řízených rozhovorů. Předběžná osnova: 1. Úvod 2. Demografická data, identifikace uživatelů a zařízení 3. Identifikace obsahu, nové druhy činností 4. Změny a nové trendy v konzumaci obsahu 5. Přístup přes aplikace vs. prohlížeč 6. Problém zpoplatnění obsahu 7. Výzkum uživatelů tabletů a smartphonů 8. Závěr Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
comScore, Inc. How Tablets, Smartphones and Connected Devices are Changing U.S. Digital Media Consumption Habits [online]. October 2011 [cit. 2011-11-01]. Dostupný z WWW: http://www.iabperu.com/descargas/Archivo_2011101210142.pdf. Project for Excellence in Journalism. The tablet revolution. Journalism.org : Pew research center's project for excellence in journalism [online]. October 25, 2011[cit. 2011-11-01]. Dostupný z WWW: http://www.journalism.org/analysis_report/tablet. Razerfish. Digital consumer behaviour study [online]. July, 2007 [cit. 2011-11-01]. Dostupný z WWW: http://www.razorfish.com/reports/DigConsStudy.pdf. Project for Excellence in Journalism. Understanding the Participatory News Consumer. Journalism.org : Pew research center's project for excellence in journalism [online]. March 1, 2010 [cit. 2011-11-01]. Dostupný z WWW: http://www.journalism.org/analysis_report/understanding_participatory_news_consumer. The Nielsen Company. Social media report : Q3 2011 [online]. 2011 [cit. 2011-11-01]. Dostupný z WWW: http://www.nielsen.com/content/corporate/us/en/insights/reports-downloads/2011/social-media-report-q3.html. |