Sociální status integrovaného žáka s Aspergerovým syndromem v třídním kolektivu
Název práce v češtině: | Sociální status integrovaného žáka s Aspergerovým syndromem v třídním kolektivu |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Social status of the integrated student with Asperger syndrome in the class |
Klíčová slova: | Aspergerův syndrom, žák s Aspergerovým syndromem, poruchy autistického spektra integrace, inkluze, sociometrie, sociální status, sociální interakce, třídní kolektiv, klima třídy, diagnostika třídního klimatu, individuální vzdělávací plán, asistent pedagoga, nácvik sociálních dovedností, speciální vzdělávací potřeby |
Klíčová slova anglicky: | Asperger syndrome, student with Asperger syndrome, autism spectrum disorders, integration, inclusion, sociometry, social status, social interaction, class, classroom climate, diagnostic of classroom climate, individualized educational program, teaching assistant, training of social skills, special educational needs |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
Vedoucí / školitel: | doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 07.11.2011 |
Datum zadání: | 07.11.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 05.06.2014 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 04.04.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 05.06.2014 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. |