Marketingová komunikace Strašnického divadla v letech 2005-2011
Název práce v češtině: | Marketingová komunikace Strašnického divadla v letech 2005-2011 |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing Communication of Strašnické divadlo during 2005 up to 2011 |
Klíčová slova: | Neziskový sektor, divadlo, marketing, Strašnické divadlo, marketingová komunikace, kulturní politika, divadelní systémy. |
Klíčová slova anglicky: | Non-profit sphere, theatre, marketing, Strašnické divadlo, marketing communication, cultural policy, theatre systems. |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Radim Wolák |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 31.10.2011 |
Datum zadání: | 31.10.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 18.06.2012 00:00 |
Místo konání obhajoby: | Smetanovo nábř. 6 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.05.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.06.2012 |
Oponenti: | PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
Baťa, Úvahy a projevy (2002)
Bradová, Od lokálních mítinků k politickému marketingu (2005) De Pelsmacker a kol., Marketingová komunikace (2003) Drucker, Řízení neziskových organizací (1994) Dvořák, Kreativní management pro divadlo aneb o divadle jinak (2004) Dvořák, Malý slovník managementu divadla (2005) Johnová, Marketing kulturního dědictví a umění (2008) Kotler, Marketing (2004) Kotler, Social marketing (2008) Maříková, Petrusek, Vodáková, Velký sociologický slovník (1996) Murphy, Úvod do kulturní a sociální antropologie (1998) Ries, Trout, Positioning (2001) Rogers, Diffusion of innovations (1995) Smith, Moderní marketing (2000) Vošahlíková, Zlaté časy české reklamy (1999) |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Strašnického divadla v letech 2005-2011" se zabývá marketingem divadel. Součástí práce je také definice a popis typologie divadel a popis transformace kulturní politiky hlavního města Prahy v období 2005-2011. Cílem práce je popis a analýza marketingových aktivit Strašnického divadla. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Diploma thesis "Marketing Communication of Strašnické divadlo during 2005 up to 2011" are focused on theatre marketing. Part of the work is also a circumscription of typology of theatres and description of cultural policy transformation in Prague during the years 2005–2011. Thesis aim at description and interpretation of marketing activities of Strašnické divadlo. |