Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace Designbloku v letech 2009-2011
Název práce v češtině: Marketingová komunikace Designbloku v letech 2009-2011
Název v anglickém jazyce: Marketing communication of Designblok in the years 2009-2011
Klíčová slova: Designblok, marketingová komunikace, komunikační strategie, anketa, výstava, marketing umění.
Klíčová slova anglicky: Designblok, marketing communication, communication strategy, questionnaire, exhibition, art marketing.
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 31.10.2011
Datum zadání: 31.10.2011
Datum a čas obhajoby: 18.06.2012 00:00
Místo konání obhajoby: Smetanovo nábř. 6
Datum odevzdání elektronické podoby:18.05.2012
Datum proběhlé obhajoby: 18.06.2012
Oponenti: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2690-8. 269 s.

JOHNOVÁ, Radka; ČERNÁ, Jitka a kol. Arts Marketing: Marketing umění a kulturního dědictví. Praha: Oeconomia, 2007. ISBN 978-80-245-1267-1. 243 s.

JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2724-0. 284 s.

KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 101 s. 2005. ISBN 80-247-1104-4. 304 s.

KOLESÁR, Zdeno. Kapitoly z dějin designu. Praha: Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, 2009. ISBN 978-80-86863-28-3. 172 s.

KOTLER, Philip; WONG, Veronica; SAUNDERS John; ARMSTRONG, Gary. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. 1041 s.

LEICHER, Rolf. Prezentace na výstavách a veletrzích. Praha: Grada, 1994. ISBN 80-7169-107-0. 82 s.

PAVLŮ, Dušan. Veletrhy a výstavy. Praha: Professional Publishing, 2009. ISBN 978-80-84946-38-2. 380 s.

PELSMACKER, Patrick De; GEUENS, Maggie; BERG, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1. 581 s.

CONRAD LEVINSON, Jay; HOROWITZ, Shel. Guerilla marketing goes green: Winning strategies to improve your profits and your planet. United States of America: Wiley, 2010. ISBN 978-0-470-40951-0. 236 s.
Předběžná náplň práce
V dnešní době, kdy výstavnictví čelí velkému konkurenčnímu boji, hraje integrovaná marketingová komunikace významnou roli při oslovování sponzorů, potenciálních návštěvníků a vystavovatelů. Jedině moderní komunikační nástroje dokážou zefektivnit propagaci události a pomocí nejmodernějších technologií ušetřit finance, ochránit životní prostředí a zároveň budovat vztahy se zákazníky.
Bakalářská práce „Marketingová komunikace Designbloku v letech 2009 – 2011“ charakterizuje marketingovou komunikaci události v průběhu posledních tří let, monitoruje zahraniční konkurenci, přibližuje názory designérů a v neposlední řadě doporučuje vhodné komunikační kanály pro tvorbu budoucí komunikační strategie.
Cílem práce je nastínit pořadatelům možné kroky v budoucí propagaci události nejen s ohledem na nejnovější moderní komunikační prostředky, ale také nabyté poznatky z odborné literatury a praktické příklady vysledované u zahraniční konkurence.
Součástí diplomové práce je pestrá příloha mapující vizuální podobu události, fotografie místa konání a jednotlivé odpovědi designérů na téma Designblok.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
At times when exhibitions face a growing competition, integrated marketing communication plays a significant role in terms of addressing sponsors, potential visitors and exhibitors. Only modern communication strategies are capable of improving the quality of event promotion. With the help of the newest technologies one can furthermore save money and protect the environment while building a relationship with customers.
The bachelor thesis „Marketing communication of Designblok in years 2009 – 2011“ describes marketing communication of this event during the last three years, monitors foreign competition, presents views of designers and recommends new channels and techniques for future communication strategies.
The focus of this dissertation is an introduction to new promotion strategy of this event not only regarding new communication technologies but also based on theoretical knowledge from expert literature and examples observed at foreign design weeks.
Part of this work contains a rich appendix with examples of contemporary promotion, photos and the questionnaire answers of the designers concerning this topic Designblok.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK