Francouzská mateřská škola v porovnáni s českou
Název práce v češtině: | Francouzská mateřská škola v porovnáni s českou |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | French nursery school compared to the nursery school in the Czech Republic |
Klíčová slova: | mateřská škola, rámcový vzdělávací program, alternativní školky, Česká republika, Francie |
Klíčová slova anglicky: | nursery school, the general education program, alternative nursery school, Czech Republic, France |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra francouzského jazyka a literatury (41-KFJL) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 20.10.2011 |
Datum zadání: | 20.10.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 18.06.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.04.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.06.2013 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Silva Machleidtová |
Předběžná náplň práce |
Hlavním předmětem zkoumání bakalářské práce „Francouzská mateřská škola v porovnání
s českou“ je fungování mateřských škol v České republice a ve Francii. První a druhá kapitola jsou zaměřeny na celkový vzdělávací systém v ČR a ve FR. Ve třetí a čtvrté kapitole je podán popis samotného fungování školek a získané poznatky ze školek Hrabákova a Jean de la Fontaine. Pátá kapitola pojednává o nejevidentnějším rozdílu mezi českou a francouzskou školkou a to o volné středě ve školním týdnu. Poslední, šestá, kapitola se věnuje alternativním školkám, jejichž trend se v poslední době více a více rozšiřuje nejen v České republice, ale i ve Francii. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The main field of research in the „French nursery school compared to the nursery school in
the Czech Republic“ study is to identify functioning of the nursery school in the Czech Republic and in France. The first and the second chapter focuses on the education system in both subject countries. The third and the fourth chapter debating mainly on description of practical functioning of the nursery schools and is further confronted with the findings from the visits of nursery schools Hrabákova and Jean de la Fontaine. Fifth chapter is devoted to most evident difference betwen the institutions in CZ and in FR. Last, sixth, chapter argues about alternative schools, which are being more and more developed in the Czech Republic but also in France. |