Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Francouzská mateřská škola v porovnáni s českou
Název práce v češtině: Francouzská mateřská škola v porovnáni s českou
Název v anglickém jazyce: French nursery school compared to the nursery school in the Czech Republic
Klíčová slova: mateřská škola, rámcový vzdělávací program, alternativní školky, Česká republika, Francie
Klíčová slova anglicky: nursery school, the general education program, alternative nursery school, Czech Republic, France
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra francouzského jazyka a literatury (41-KFJL)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 20.10.2011
Datum zadání: 20.10.2011
Datum a čas obhajoby: 18.06.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:30.04.2013
Datum proběhlé obhajoby: 18.06.2013
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Silva Machleidtová
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním předmětem zkoumání bakalářské práce „Francouzská mateřská škola v porovnání
s českou“ je fungování mateřských škol v České republice a ve Francii. První a druhá
kapitola jsou zaměřeny na celkový vzdělávací systém v ČR a ve FR. Ve třetí a čtvrté
kapitole je podán popis samotného fungování školek a získané poznatky ze školek
Hrabákova a Jean de la Fontaine. Pátá kapitola pojednává o nejevidentnějším rozdílu mezi
českou a francouzskou školkou a to o volné středě ve školním týdnu. Poslední, šestá,
kapitola se věnuje alternativním školkám, jejichž trend se v poslední době více a více
rozšiřuje nejen v České republice, ale i ve Francii.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main field of research in the „French nursery school compared to the nursery school in
the Czech Republic“ study is to identify functioning of the nursery school in the Czech
Republic and in France. The first and the second chapter focuses on the education system
in both subject countries. The third and the fourth chapter debating mainly on description
of practical functioning of the nursery schools and is further confronted with the findings
from the visits of nursery schools Hrabákova and Jean de la Fontaine. Fifth chapter is
devoted to most evident difference betwen the institutions in CZ and in FR. Last, sixth,
chapter argues about alternative schools, which are being more and more developed in the
Czech Republic but also in France.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK