Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Systémový model řízení profesionální firmy
Název práce v češtině: Systémový model řízení profesionální firmy
Název v anglickém jazyce: System Management Model of a Professional Service Firm
Klíčová slova: Dynamické modelování, profesionální firma, systémová dynamika
Klíčová slova anglicky: Business (system) modeling, Professional Service Firm, System Dynamics
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Mirko Křivánek, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 16.10.2011
Datum zadání: 21.10.2011
Datum potvrzení stud. oddělením: 27.10.2011
Datum a čas obhajoby: 03.09.2012 11:30
Datum odevzdání elektronické podoby:03.08.2012
Datum odevzdání tištěné podoby:03.08.2012
Datum proběhlé obhajoby: 03.09.2012
Oponenti: Mgr. Vladan Majerech, Dr.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Hlavním cílem diplomové práce je s využitím teorie „business (system)dynamics“ sestavit kvalitativní model řízení profesionální firmy (konzultační firma, právnická firma, ICT firma) na základě postihnutí určujících vzájemných kvalitativních vazeb klíčových entit, ovlivňujících výkonnost firmy, a klíčových zpětnovazebních smyček.
Druhým cílem je model kvantifikovat a nasimulovat ve vhodném simulačním jazyce, například v jazyce Vensim. Model by měl umožnit testování základních hypotéz o kritické mase zaměstnanců, o objemu a velikosti potencionálních zakázek, o kvalitě prodejů a dodávek projektů, o vlivu marketingu a produktivity zaměstnanců na výkonnost firmy, o chování firmy v dobrých a špatných časech, o kariérovém růstu zaměstnanců.
Seznam odborné literatury
Literatura:
1) K. Warren: Strategic Management Dynamics. John Wiley & Sons, 2008.
ISBN 978-0-470-06067-4
2) J.M. García: Theory and Practical Exercises of System Dynamics, 2011. ISBN 84-609-9804-5
3) J. Sterman: Business Dynamics: Systems Thinking and Modeling for a Complex World.
Mc Graw-Hill, 2000. ISBN 0-07-231135-5
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the diploma thesis is first to create a qualitative model of management model of a professional service firm with the use of business (system) dynamics tools and techniques, including feedback loops. Further aim is to quantify and simulate the model eg in Vensim tool. The model should enable hypotheses testing (what if analysis) on critical mass of employee ranks, on size and volume of backlog and sales pipeline, on sales quality, on marketing and staff performance impact on firm's productivity, on firm behaviour in good and bad times, on staff career development etc.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK