Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
2D Platform Game Creator
Název práce v češtině: 2D Platform Game Creator
Název v anglickém jazyce: 2D Platform Game Creator
Klíčová slova: editor her, vizuální skriptování
Klíčová slova anglicky: game creator, visual scripting
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: RNDr. Tomáš Balyo, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 17.10.2011
Datum zadání: 19.10.2011
Datum potvrzení stud. oddělením: 06.12.2011
Datum a čas obhajoby: 06.09.2012 10:30
Datum odevzdání elektronické podoby:01.08.2012
Datum odevzdání tištěné podoby:02.08.2012
Datum proběhlé obhajoby: 06.09.2012
Oponenti: RNDr. Martin Babka
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro vytváření 2D
her založených na reálné fyzice v jazyce C# použitím XNA Framework[1].
Vytvořit půjdou především 2D hry ve stylu skákačka (plošinovka) a střílečka.
Vytvoření hry bude možné bez znalosti programování. Aplikace bude
obsahovat pouze základní funkčnost pro hru. Programátor bude moci
aplikaci rozšířit pokročilejším chováním.
Seznam odborné literatury
[1] Microsoft XNA Framework, http://create.msdn.com/en-US/education/basics/xna_framework
[2] Game Programming Gems, http://www.gameprogramminggems.com/
[3] Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson and John Vlissides. Design Patterns: Elements of Reusable Object-Oriented Software, Addison-Wesley, 1994
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK