2D Platform Game Creator
Název práce v češtině: | 2D Platform Game Creator |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | 2D Platform Game Creator |
Klíčová slova: | editor her, vizuální skriptování |
Klíčová slova anglicky: | game creator, visual scripting |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Tomáš Balyo, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 17.10.2011 |
Datum zadání: | 19.10.2011 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 06.12.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2012 10:30 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 01.08.2012 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 02.08.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2012 |
Oponenti: | RNDr. Martin Babka |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro vytváření 2D
her založených na reálné fyzice v jazyce C# použitím XNA Framework[1]. Vytvořit půjdou především 2D hry ve stylu skákačka (plošinovka) a střílečka. Vytvoření hry bude možné bez znalosti programování. Aplikace bude obsahovat pouze základní funkčnost pro hru. Programátor bude moci aplikaci rozšířit pokročilejším chováním. |
Seznam odborné literatury |
[1] Microsoft XNA Framework, http://create.msdn.com/en-US/education/basics/xna_framework
[2] Game Programming Gems, http://www.gameprogramminggems.com/ [3] Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson and John Vlissides. Design Patterns: Elements of Reusable Object-Oriented Software, Addison-Wesley, 1994 |