Průměr/průměrné hodnoty ve fyzikálním vzdělávání
Název práce v češtině: | Průměr/průměrné hodnoty ve fyzikálním vzdělávání |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Mean/average values in physics education |
Klíčová slova: | průměr, žáci, vzdělávání, fyzika |
Klíčová slova anglicky: | mean, physics, education |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra didaktiky fyziky (32-KDF) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Martina Kekule, Ph.D. |
Řešitel: |
Zásady pro vypracování |
1. Seznámit se s dostupnou českou a zahraniční literaturou (v angličtině) ohledně přístupu ke konceptu "průměru/průměrné hodnoty".
2. Vytipovat udávané běžné průměrné hodnoty z praxe a zjistit, jak se tyto průměrné hodnoty zjišťují (např. denní teplota). 3. Připravit metodický materiál pro učitele nebo pracovní listy pro studenty. 4. Případně provést malé zpětnovazební šetření. |
Seznam odborné literatury |
České učebnice fyziky, sbírky úloh
Americké učebnice fyziky zaměřené na konceptuální výuku ... |