Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sebehodnocení žáků při přestupu z 1. na 2. stupeň základní školy
Název práce v češtině: Sebehodnocení žáků při přestupu z 1. na 2. stupeň základní školy
Název v anglickém jazyce: Selfevaluation of pupils during transition between 1st and 2nd primary school level
Klíčová slova: sebehodnocení žáků, týmová spolupráce učitelů, kritéria a indikátory hodnocení, formy sebehodnocení, přechod z 1. na 2. stupeň
Klíčová slova anglicky: Selfevaluation of pupils, transition between 1st and 2nd primary school level, cooperation with teachers, evaluation criteria.
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (21-KPED)
Vedoucí / školitel: prof. PhDr. Zdeněk Kolář, DrSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 07.10.2011
Datum zadání: 20.10.2011
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 07.12.2011
Datum a čas obhajoby: 30.01.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:16.01.2013
Datum proběhlé obhajoby: 30.01.2013
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Teoreticko- empirická práce.
Teoretická analýza forem sebehodnocení.
Teoretické možnosti spolupráce učitelů v problematice sebehodnocení žáků např. společná tvorba kritérií, vzájemné konzultace, pokračování forem sebehodnocení při přechodu žáků na 2.stupeň .
Empirický výzkum v 5. a v následujícím roce v 6.ročníku, porovnání výsledků pozorování.
Pozorování zpracovávat na speciálně připraveném pozorovacím archu a analyzováno v podrobných škálách.
Pozorování doplnit kvalitativními rozhovory s učiteli a se skupinami žáků.
Porovnat výsledky jednotlivých metod.
Porovnat teoretické možnosti a praktické kvality, zpracovat doporučení pro praxi.
Seznam odborné literatury
Fischer, R. Učíme děti myslet a učit se. Praha : Portál, 1997.
ISBN 80-7178-120-7

Kolář, Z., Šikulová, R. Hodnocení žáků. Praha : Grada Publishing, 2005.

Košťálová, H., Miková, Š., Stang, J. Školní hodnocení žáků a studentů se zaměřením na slovní hodnocení. Praha : Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-314-7

Slavík, J. Hodnocení v současné školeí. Praha : Portál, 1999.

Zahrádková, E. Teambuilding – cesta k efektivní spolupráci. Praha : Portál, 2005. ISBN 80-7367-042-9
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK