Sebehodnocení žáků při přestupu z 1. na 2. stupeň základní školy
Název práce v češtině: | Sebehodnocení žáků při přestupu z 1. na 2. stupeň základní školy |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Selfevaluation of pupils during transition between 1st and 2nd primary school level |
Klíčová slova: | sebehodnocení žáků, týmová spolupráce učitelů, kritéria a indikátory hodnocení, formy sebehodnocení, přechod z 1. na 2. stupeň |
Klíčová slova anglicky: | Selfevaluation of pupils, transition between 1st and 2nd primary school level, cooperation with teachers, evaluation criteria. |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (21-KPED) |
Vedoucí / školitel: | prof. PhDr. Zdeněk Kolář, DrSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 07.10.2011 |
Datum zadání: | 20.10.2011 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 07.12.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 30.01.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 16.01.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 30.01.2013 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Teoreticko- empirická práce.
Teoretická analýza forem sebehodnocení. Teoretické možnosti spolupráce učitelů v problematice sebehodnocení žáků např. společná tvorba kritérií, vzájemné konzultace, pokračování forem sebehodnocení při přechodu žáků na 2.stupeň . Empirický výzkum v 5. a v následujícím roce v 6.ročníku, porovnání výsledků pozorování. Pozorování zpracovávat na speciálně připraveném pozorovacím archu a analyzováno v podrobných škálách. Pozorování doplnit kvalitativními rozhovory s učiteli a se skupinami žáků. Porovnat výsledky jednotlivých metod. Porovnat teoretické možnosti a praktické kvality, zpracovat doporučení pro praxi. |
Seznam odborné literatury |
Fischer, R. Učíme děti myslet a učit se. Praha : Portál, 1997.
ISBN 80-7178-120-7 Kolář, Z., Šikulová, R. Hodnocení žáků. Praha : Grada Publishing, 2005. Košťálová, H., Miková, Š., Stang, J. Školní hodnocení žáků a studentů se zaměřením na slovní hodnocení. Praha : Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-314-7 Slavík, J. Hodnocení v současné školeí. Praha : Portál, 1999. Zahrádková, E. Teambuilding – cesta k efektivní spolupráci. Praha : Portál, 2005. ISBN 80-7367-042-9 |