Tradice a rituály v rodině a MŠ jako východisko hodnotvorné orientace dítěte předškolního věku
Název práce v češtině: | Tradice a rituály v rodině a MŠ jako východisko hodnotvorné orientace dítěte předškolního věku |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Traditions and rituals in the family and pre-school education as a foundation in value making process of a pre-school child's orientation |
Klíčová slova: | vícegenerační rodina, soužití, rodičovství, prarodičovství, tradice, rituály. |
Klíčová slova anglicky: | multi-generational family, cohabition, parenthood, grandparenhood, traditions and rituals |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Jana Uhlířová, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 03.10.2011 |
Datum zadání: | 03.10.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 22.05.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.04.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 22.05.2012 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Jana Kropáčková, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
MOŽNÝ,I. Česká rodina pozdní modernity:nová podoba starého partnera a rivala školy. Pedagogika, 2004,č.4, s.309-325.
ROGGE,J-U. Děti potřebují hranice. Praha:portál, 1993. ŘÍČAN,P. Cesta životem. Praha:Portál,2004. SOBOTKOVÁ,I. Psychologie rodiny. Praha:Portál, 2001. STŘELEC,S. Rodina jako výchovné prostředí. In Kapitoly ze sociální pedagogiky a psychologie. Brno:Paido, 1998, s. 53-70. |