Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 379)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikační mix festivalu Pelhřimov – město rekordů
Název práce v češtině: Komunikační mix festivalu Pelhřimov – město rekordů
Název v anglickém jazyce: Communicational mix of the festival Pelhřimov – the City of Records
Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, Public relations, guerilla marketing, festival Pelhřimov - město rekordů, Agentura Dobrý den
Klíčová slova anglicky: marketing, marketing communication, Public relations, guerilla marketing, festival Pelhřimov – the City of Records, the Good Day Agency
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 20.06.2011
Datum zadání: 05.03.2012
Datum a čas obhajoby: 11.09.2012 13:50
Datum odevzdání elektronické podoby:28.08.2012
Datum odevzdání tištěné podoby:28.08.2012
Datum proběhlé obhajoby: 11.09.2012
Oponenti: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK