Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Spokojenost členů CZ Golf se službami v Golf Resort Písek
Název práce v češtině: Spokojenost členů CZ Golf se službami v Golf Resort Písek
Název v anglickém jazyce: Satisfaction Members of CZ Golf Club with Services of Golf Resort Písek Center
Klíčová slova: sportovní služby, kvalita služeb, spokojenost zákazníka, golfový resort
Klíčová slova anglicky: Sport services, service quality, customer satisfaction, golf resort
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 20.06.2011
Datum zadání: 19.03.2012
Datum a čas obhajoby: 07.05.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:23.04.2013
Datum odevzdání tištěné podoby:22.04.2013
Datum proběhlé obhajoby: 07.05.2013
Oponenti: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tato diplomová práce se zabývá průzkumem úrovně spokojenosti členů se službami v Golf Resort Písek. Spokojenost byla zjišťována pomocí dotazníku, v němž členové resortu posuzovali skutečně vnímanou kvalitu služeb a kvalitu služeb, kterou očekávají u „vynikajícího“ golfového resortu. Dotazník vznikl na základě výzkumu, který zohledňoval nejpodstatnější prvky, jež by měly být pro každý golfový resort automatické. V závislosti na zjištěných výsledcích z tohoto výzkumu bylo možné vyhodnotit kvalitu služeb v Golf Resort Písek. Následně byla navrhnuta určitá doporučení, která by měla vést ke zvýšení kvality služeb a následné vyšší úrovni spokojenosti členů v resortu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis explores the extent of satisfaction members of Golf Resort Písek Centre with provided services. The extent of satisfaction was determined by an opinion poll where the members evaluated the perceived quality of services and the quality of services which they would expect at an “excellent” golf resort. Questionnaire was compiled according to a research which considered the most significant elements that should be implicit for each golf resort. The acquired findings allowed assessing the quality of services at Golf Resort Písek Centre. Given the assessment some recommendations are suggested, which should increase the quality of services at the resort and consequently the higher satisfaction of its members.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK