Budování úspěšné značky a její osobnost na příkladu Nike
Název práce v češtině: | Budování úspěšné značky a její osobnost na příkladu Nike |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Building of successful brand and its personality on the example of Nike |
Klíčová slova: | Budování značky, osobnost značky, Nike |
Klíčová slova anglicky: | Brand building, brand personality, Nike |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Vladimír Janák, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 15.06.2011 |
Datum zadání: | 19.03.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 17.09.2012 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 06.09.2012 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 06.09.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.09.2012 |
Oponenti: | Mgr. Jiří Kotáb |
Seznam odborné literatury |
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : [vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh]. Vyd. Brno: Computer Press, 2003, xiv, 312 s. ISBN 80-722-6885-6.
AAKER, Jennifer. Dimensions of Brand Personality. In: [online]. 1997 [cit. 2012-09-02]. Dostupné z: http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=945432#PaperDownload. FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, iv, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2. KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. PEARSON, Stewart. Building brands directly: creating business value from customer relationships. Repr. Houndmills: MacMillan Press, 1996. ISBN 03-336-3907-3. |
Předběžná náplň práce |
Cílem této práce bude zmapovat proces budování sportovní značky Nike od jejího vzniku po současnost a určit faktory jejího úspěchu. Dalším cílem bude pomocí výzkumu osobnosti značky získat obraz osobnosti značky Nike z pohledu veřejnosti.
V práci bude použita metoda deskriptivní analýzy a metoda dotazníkového šetření. Metoda deskriptivní neboli popisné analýzy bude aplikována v rozboru dokumentů za účelem identifikace faktorů úspěchu při budování značky Nike a metoda dotazníkového šetření bude použita v části výzkumu osobnosti značky Nike. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The objective of this work will be to chart the process of building sports brand Nike since its inception to the present and to identify factors of its success. Another objective will be to use brand personality research to get a picture of Nike brand personality from public view.
In thesis will be used the method of descriptive analysis and the questionnaire survey method. Descriptive method of analysis will be applied to the analysis of documents in order to identify success factors in building the Nike brand and the survey method will be used in the Nike brand personality research. |