Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Budování úspěšné značky a její osobnost na příkladu Nike
Název práce v češtině: Budování úspěšné značky a její osobnost na příkladu Nike
Název v anglickém jazyce: Building of successful brand and its personality on the example of Nike
Klíčová slova: Budování značky, osobnost značky, Nike
Klíčová slova anglicky: Brand building, brand personality, Nike
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 15.06.2011
Datum zadání: 19.03.2012
Datum a čas obhajoby: 17.09.2012 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:06.09.2012
Datum odevzdání tištěné podoby:06.09.2012
Datum proběhlé obhajoby: 17.09.2012
Oponenti: Mgr. Jiří Kotáb
 
 
 
Seznam odborné literatury
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : [vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh]. Vyd. Brno: Computer Press, 2003, xiv, 312 s. ISBN 80-722-6885-6.
AAKER, Jennifer. Dimensions of Brand Personality. In: [online]. 1997 [cit. 2012-09-02]. Dostupné z: http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=945432#PaperDownload.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, iv, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PEARSON, Stewart. Building brands directly: creating business value from customer relationships. Repr. Houndmills: MacMillan Press, 1996. ISBN 03-336-3907-3.
Předběžná náplň práce
Cílem této práce bude zmapovat proces budování sportovní značky Nike od jejího vzniku po současnost a určit faktory jejího úspěchu. Dalším cílem bude pomocí výzkumu osobnosti značky získat obraz osobnosti značky Nike z pohledu veřejnosti.
V práci bude použita metoda deskriptivní analýzy a metoda dotazníkového šetření. Metoda deskriptivní neboli popisné analýzy bude aplikována v rozboru dokumentů za účelem identifikace faktorů úspěchu při budování značky Nike a metoda dotazníkového šetření bude použita v části výzkumu osobnosti značky Nike.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The objective of this work will be to chart the process of building sports brand Nike since its inception to the present and to identify factors of its success. Another objective will be to use brand personality research to get a picture of Nike brand personality from public view.
In thesis will be used the method of descriptive analysis and the questionnaire survey method. Descriptive method of analysis will be applied to the analysis of documents in order to identify success factors in building the Nike brand and the survey method will be used in the Nike brand personality research.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK