Marketingová komunikace HC Slavia Praha
Název práce v češtině: | Marketingová komunikace HC Slavia Praha |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing communitation of HC Slavia Praha |
Klíčová slova: | marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relations |
Klíčová slova anglicky: | marketing, marketing communication, hockey, Slavia, promotion, advertising, public relations |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jan Procházka, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 15.06.2011 |
Datum zadání: | 15.03.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 11.09.2012 09:40 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 31.08.2012 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 31.08.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 11.09.2012 |
Oponenti: | PhDr. Tomáš Ruda, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
1. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009. 228 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
2. DURDOVÁ, I. Základní aspekty sportovního marketingu. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005. 88 s. ISBN 80-284-0827-7. 3. HENDL, J. Kvalitativní výzkum. 2. vyd. Praha: Portál, 2008. 407 s. ISBN 978-80-7367-485-4. 4. HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5. 5. IRWIN, Richard L, William Anthony SUTTON a Larry M MCCARTHY. Sport promotion and sales management. 2nd ed. Champaign, IL: Human Kinetics, c2008, xi, 339 p. ISBN 07-360-6477-X. 6. KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2. 7. LAGAE, Wim. Sports sponsorship and marketing communications: a European perspective. New York: Financial Times Prentice Hall, c2005, xvi, 248 p. ISBN 02-736-8706-9. 8. MULLIN, Bernard James, Stephen HARDY a William Anthony SUTTON. Sport marketing. 3rd ed. Champaign, IL: Human Kinetics, c2007, xii, 539 p. ISBN 07-360-6052-9. 9. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8. 10. SMITH, Paul. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-722-6252-1. 11. SVOBODA, V. Public relations. 2. |
Předběžná náplň práce |
Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The aim of this work is to analyze the marketing and communication mix of Slavia Prague Hockey Club and highlight its strengths and weaknesses. The next task is then to propose possible measures that would improve marketing communications and the marketing mix. |