Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Spokojenost zákazníků sportovního areálu Vršasportcentrum
Název práce v češtině: Spokojenost zákazníků sportovního areálu Vršasportcentrum
Název v anglickém jazyce: Customer satisfaction of the recreational center Vršasport
Klíčová slova: marketing, služby, sportovní služby, loajalita, klient, dotazníkové šetření
Klíčová slova anglicky: marketing, services, sport services, loyalty, customers, survey
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.06.2011
Datum zadání: 05.03.2012
Datum a čas obhajoby: 16.01.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:11.12.2012
Datum odevzdání tištěné podoby:11.12.2012
Datum proběhlé obhajoby: 16.01.2013
Oponenti: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
 
 
 
Seznam odborné literatury
BEDNARČÍK, Z. Aplikace marketingového výzkumu, Karviná, SU OPF, 2012, ISBN 978-80-7248-751-6.
BERKOWITZ, E., KERIN, R., RUDELIUS, W. Marketing, Boston, Irwin, 1989, 521 s. ISBN 0-256-07513-1.
BOUČKOVÁ, J. a kol., Marketing, Praha, C. H. Beck, 2003, 14 s. ISBN 80-7179-577-1.
CETLOVÁ, H. Marketing služeb, Praha, Bankovní institut vysoká škola a.s.,2007, ISBN 978-80-7265-127-6.
CRONIN, J. J., BRADY, M. K., HULT, G. T. M., Assessing the effects of quality, value, and customer satisfaction on consumer behavioral intentions in service environments, Journal of Retailing, vol. 76, no. 2, 2000, p. 193 -218, ISSN 0022 - 4359
ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. Praha: East West Publishing Company, 2000, 172 s. ISBN 80-721-9010-5.
ČÁSLAVOVÁ, E., Management a marketing sportu, Praha, Olympia, 2009, 108 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
DĚDIČEK, D. Facebook – sbírka nejužitečnějších postupů, Brno, Computer Press, 2010, ISBN 978-80-251-2963-0.
DRUCKER, F. P. Management: Tasks, responsibilities, practices. New York: HarperBusiness, 1973, ISBN-10: 0887306152.
FORET, M. Marketing pro začátečníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 152 s. ISBN 978-80-251-1942-6.
FOSTER, T. R. V. Jak udržet a získat zákazníka., Brno, Computer Press, 2002. 117 s. ISBN 80-7226-663-2.
FREEMANTLE, D. The Buzz – 50 little things that make a big difference to delivering world – class customer service, London, Nicholas Brealey Publishing, 2004, 8 s. ISBN 1-85788-347-0.
FREYER, W, Handbuch des Sport-Marketing. Wiesbaden: Forkel-Verlag, 1991, ISBN 3-7719-6420-2.
HAGUE, P. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 234 s. ISBN 80-722-6917-8.
HENDL, J. Přehled statistických metod a zpracování dat: Analýza a metaanalýza dat, Praha, Portál, 2004, ISBN 80-7178-820-1.
HOROVITZ, J. Jak získat zákazníka. : Kvalita služeb. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1994, 148 s. ISBN 80-85603-45-4.
INGHILLERI, L., SOLOMON, M. Exceptional service, exceptional profit, New York, American management association, 2010, 12 s. ISBN 978-0-8144-1538-2.
66
JAVADEIN, S. R. S., KHANLARI A., ESTIRI M., Customer loyalty in the sport services industry: the role of service quality, customer satisfaction, commitment and trust. International Journal of Human Science, vol. 5, no. 2, 2008, p. 3-7, ISSN 1303- 5134.
KARLÍČEK, M., Král, P. Marketingová komunikace, Praha, Grada, 2011, 149 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip., Marketing management. Praha: Victoria Publishing., 1995, 789 s. ISBN 80-7082-113-2.
KOTLER, P., Marketing, management: Analýza, plánování, využití, kontrola. 9. Přepracované vydání. Praha, Grada Publishing, 1998, 277 s. ISBN 80-7169-600-5.
KOTlER, P., et al. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007, 792 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
LOŠŤÁKOVÁ, H. a kol., Diferencované řízení vztahů se zákazníky, Praha, Grada, 2007, 99 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama, Praha, VOX, 1999, ISBN 978-80-8632-400-5.
NENADÁL J., PETŘÍKOVÁ R., HUTYRA M., HALFAROVÁ P. (2004), Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků. Výstup z projektu podpory jakosti č.4/4/2004, Národní informační středisko pro podporu jakosti. [online] [cit. 2012-10-25] dostupné z http://www.businessinfo.cz/files/2005/061019_modely-rizeni-spokojenosti-zakazniku.pdf
NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. Praha, Management Press, 2004. 335 s. ISBN 80-7261-110-0.
NOVÝ, I., PETZOLD, J. (NE)spokojený zákazník- náš cíl?!. 1. vydání. Praha, Grada Publishing, 2006, 160 s. ISBN 80-247-1321-7.
OLIVER, R. L. Satisfaction: A behavioral perspective on the consumer, New York, M. E. Sharpe, 2010, 13 s. ISBN 978-0-7656-1770-5
PATTERSON, P. G., SRENG, R. A., Modeling the relationship between perceived value, satisfaction and repurchase intentions in a business-to-business, services context: An empirical examination, International Journal of Service Industry Management, vol. 8, no. 5, 1997, ISSN: 0956-4233
PITTS, B. G., STOTLAR, D. K, Fundamentals of Sport Marketing, Morgatown: Fitness Information Technology, 1996, 290 s. ISBN 1-885693-02-8.
PUNCH, K. Základy kvantitativního šetření, Praha, Portál, 2008, 151 s. ISBN 978-80-7367-381-9.
67
PŘÍBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 238 s. ISBN 80-716-9299-9.
SOLOMON, M. – MARSHALL, G. – STUART, E. Marketing očima světových manažerů, Brno, Computer Press, 2006, 480 s. ISBN 80-251-1273-X.
SOLOMON, M. – MARSHALL, G. – STUART, E: Marketing – Real People, Real Choices. 6. vyd. Prentice Hall PRT 2008, 602 s. ISBN 0131359886.
SVOBODA, V. PUBLIC RELATIONS účinně a moderně, Praha, Grada, 2006, 16 s. ISBN 80-247-0564-8.
ŠÍMA, J. Klasifikace tělovýchovných a sportovních služeb – aplikace pro sportovní management. Konference Management a marketing sportu a cestovního ruchu v Ústí n. L. Západočeská univerzita v Plzni. 2009, 239 s. ISBN 978-80-7043-801-5.
ŠÍMA, J., RUDA, T. Customer Perception of Service Quality in Sport. *Acta Universitatis Carolinae Kinanthropologica*, vol. 47, no. 2, 2011, p. 68-77. ISSN 1212-1428.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
ZAMAZALOVÁ, M. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Předběžná náplň práce
vytvoření dotazníku, realizace marketingového výzkumu, vyhodnocení dat z dotazníku, interpretace výsledků a grafické znázornění, potvrzení či vyvrácení hypotéz, navržení změn s cílem zvýšit spokojenost klientů sportovního centra
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
creation of survey, realisation of marketing research, evaluation of the data from the survey, interpretation of the results and graphical representation, confirmation or refutation of hypotheses, design of changes which are aimed at improving satisfaction of the sport center clients
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK