Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power
Název práce v češtině: | Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | New product implementation into Fitness Power marketing strategy |
Klíčová slova: | Fitness centrum, cvičební sál, marketingový výzkum, marketingová strategie |
Klíčová slova anglicky: | Fitness centre, exercise room, market research, marketing strategy |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 08.06.2011 |
Datum zadání: | 05.03.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 11.05.2012 10:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 16.04.2012 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 18.04.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 11.05.2012 |
Oponenti: | Mgr. Jan Procházka, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
CULLEY, P., PASCOE, J. Sport facilities and technologies. 1.vyd. USA: Routledge, 2009. ISBN 9780415458689. FORET, M. Marketingová komunikace: Získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. Brno: Computer press, 2003. ISBN 80-7226-811-2. HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. dopl. vyd. Praha : Grada publishing, 2003 . 204 s. ISBN 80-247-0447-1. IGAZOVÁ, K. Podnikatelský plán a strategie malého a středního podniku v oblasti e - businessu. Brno, 2006. Bakalářská práce. Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. KLEINOVÁ, Z. Stavby, rekonstrukce a stavební úpravy : Vybrané kapitoly zákona s komentářem, vzory dokumentů a písemností. Vyd 1. Brno : Computer Press, 2003. 339 s. ISBN 80-7226-850-3. KOLOUCH, V., BOHÁČKOVÁ, L. Cvičení ve fitcentrech - posilování. Vyd. 1. Olomouc : Vydavatelství Univerzity Palackého v Olomouci, 1994. 350 s. ISBN 80-7067-369-9. KOLOUCH, V., WELBURN, H. M. Začínáme ve fitness : Rady, návody a odpovědi na nejčastěji kladené dotazy. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2007. 142 s. ISBN 978-80-251-1636-4. KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0016-6. KOTLER, P. Moderní marketing . 4. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada , 2004. ISBN 80-247-0513-3. KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management . Vyd. 12. Praha : Grada publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. KOZÁK, V., STAŇKOVÁ, P. Marketing I. Zlín, 2008. Dostupné z www: < www.euroekonom.sk/download2/testy-prijimacky-vs-ekonomia/Marketing.pdf >. LHOTSKÝ, J. Strategický management : Jak zajistit budoucí úspěch podniku. Brno : Computer Press, 2010. 144 s. ISBN 978-80-251-3295-1. a další... |
Předběžná náplň práce |
Diplomová práce je zaměřena na problematiku návštěvnosti fitness center převážně mužskou populací.Pomocí strategické analýzy a marketingového výzkumu resp. ankety zhodnotit současný stav fitness centra a jeho služeb a pokusit se navrhnout změny tak, aby fitness centrum navštěvovali jak muži tak i více žen. V práci by se měl objevit návrh na vytvoření cvičebního sálu, který v tomto fitness centru prozatím není vybudován. V práci bude navržen rozvrh lekcí, ceník nových služeb a techniky podpory prodeje, kterými by se měly zviditelnit nové služby. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
This thesis is focused on the issues of attendance of fitness centres predominantly by male population.Using strategic analysis and marketing research, respectively using a survey to assess the current state of the fitness centre and its services and try to propose changes to the fitness centre so that it will be attended by both men and more women. My thesis will contain a proposal to create an exercise room, which has not been built yet in this fitness centre.The schedule of lessons should be designed, as well as prices of new services and technology and sales support, which should highlight new services. |