Supplementary Pronunciation Activities to Maturita Solutions Pre-Intermediate
Název práce v češtině: | Doplňkové výslovnostní aktivity k učebnici Solutions Pre-Intermediate |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Supplementary Pronunciation Activities to Maturita Solutions Pre-Intermediate |
Klíčová slova: | výuka výslovnosti, metody, doplňková cvičení |
Klíčová slova anglicky: | teaching pronunciation, methods, supplementary exercises |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 17.05.2011 |
Datum zadání: | 13.04.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 01.06.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.04.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 01.06.2012 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | Mgr. Karel Žďárek, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
- studium a analýza nejvhodnějších metod výuky výslovnosti pro střední školy
- vytvoření výslovnostních aktivit, které budou plně integrovány do učiva Solutions - pilotáž vybraných aktivit na SŠ |
Seznam odborné literatury |
1. KELLY, Gerard. How to Teach Pronunciation. Harlow : Longman, 2000.
2. CELCE-MURCIA, Marianne. Teaching English as a second or foreign language . Boston : Heinle & Heinle Publishers, 1991. 3. KENWORTHY, Joanne. Teaching English pronunciation. London : Longman, 1987. 4. WONG, Rita. Teaching pronunciation : focus on English rhythm and intonation. Englewood Cliffs : Prentice Hall Regents, 1987. 5. BAKER, Ann. Introducing English pronunciation : teacher´s guide to Tree or Three? And Ship or Sheep? . Cambridge : Cambridge University Press, 1982. 6. HANCOCK, Mark. Pronunciation games . Cambridge : Cambridge University Press, 2004. 8. NIXON, Caroline. Primary Pronunciation Box : pronunciation games and activities for young learners. Cambridge : Cambridge University Press, 2005. |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření souboru výslovnostních aktivit k učebnici Solutions Pre-Intermediate. Výslovnostní cvičení budou plně integrována do obsahu jednotlivých lekcí a poskytnou doplňkový materiál k procvičování segmentálních a suprasegmentálních jevů. Teoretická část této práce se bude věnovat metodám výuky výslovnosti, praktická část bude pak zahrnovat samotné vytvoření doplňkových cvičení k dané učebnici. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The thesis focuses on creating supplementary pronunciation activities to Solutions Pre-Intermediate coursebook. The activities will be fully integrated into the coursebook units and will provide additional material for practising segmental and suprasegmental features. The theoretical part will explore the methods of teaching pronunciation. In the practical part, the author will introduce newly created exercises. |