Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Hodnocení a sebehodnocení v tělesné výchově na 1. stupni ZŠ
Název práce v češtině: Hodnocení a sebehodnocení v tělesné výchově na 1. stupni ZŠ
Název v anglickém jazyce: Assessment and self-assessment in physical education at primary school
Klíčová slova: hodnocení, sebehodnocení, slovní hodnocení, známkování, sebepojetí, tělesná výchova.
Klíčová slova anglicky: Evaluation, self-evaluation, physical education.
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra tělesné výchovy (41-KTV)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 01.05.2011
Datum zadání: 23.11.2011
Datum a čas obhajoby: 12.01.2012 09:00
Místo konání obhajoby: M.D. Rettigové
Datum odevzdání elektronické podoby:29.11.2011
Datum proběhlé obhajoby: 12.01.2012
Předmět: výsledek diplomové práce (OSZD001)
Oponenti: doc. PhDr. Jiří Hrabinec, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Literatura z oboru psychologie, hodnocení, hodnocení v tělesné výchově - jeho vývoj a problémy.
Volba dignostických metod základních a pomocných.
Vyhodnocení a interpretace.
Seznam odborné literatury
Vágnerová, M. Vývojová psychologie I. Praha: Karolinum 2005
Kolář,Z. Hodnocení žáků. Praha: Grada 2009
Matějček, Z. Dotazník sebepojetí školní úspěšnosti dětí. Bratislava: Psychodiagnostické a didaktické testy, 1978.
Předběžná náplň práce
Charakteristika konceptů hodnocení, problematika vlivu hodnocení na sebepojetí dětí a jejich sebehodnocení.
Volba metod - dotazníky, případně i diagnostické testy.
Volba výzkumného souboru - dotazníková, případně i testovaná.
Provedení šetření.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Thesis is focused on assessment in physical education and its impact on pupils‘ self-esteem and self-assessment. The theoretical part consists of personality and social characteristics of a child under school age, self-analysis as components of human self-mastery, and finally the theoretical content and forms of assessment at primary school with an emphasis on its objectives.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK