Hodnocení a sebehodnocení v tělesné výchově na 1. stupni ZŠ
Název práce v češtině: | Hodnocení a sebehodnocení v tělesné výchově na 1. stupni ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Assessment and self-assessment in physical education at primary school |
Klíčová slova: | hodnocení, sebehodnocení, slovní hodnocení, známkování, sebepojetí, tělesná výchova. |
Klíčová slova anglicky: | Evaluation, self-evaluation, physical education. |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra tělesné výchovy (41-KTV) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 01.05.2011 |
Datum zadání: | 23.11.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 12.01.2012 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M.D. Rettigové |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.11.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 12.01.2012 |
Předmět: | výsledek diplomové práce (OSZD001) |
Oponenti: | doc. PhDr. Jiří Hrabinec, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Literatura z oboru psychologie, hodnocení, hodnocení v tělesné výchově - jeho vývoj a problémy.
Volba dignostických metod základních a pomocných. Vyhodnocení a interpretace. |
Seznam odborné literatury |
Vágnerová, M. Vývojová psychologie I. Praha: Karolinum 2005
Kolář,Z. Hodnocení žáků. Praha: Grada 2009 Matějček, Z. Dotazník sebepojetí školní úspěšnosti dětí. Bratislava: Psychodiagnostické a didaktické testy, 1978. |
Předběžná náplň práce |
Charakteristika konceptů hodnocení, problematika vlivu hodnocení na sebepojetí dětí a jejich sebehodnocení.
Volba metod - dotazníky, případně i diagnostické testy. Volba výzkumného souboru - dotazníková, případně i testovaná. Provedení šetření. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Thesis is focused on assessment in physical education and its impact on pupils‘ self-esteem and self-assessment. The theoretical part consists of personality and social characteristics of a child under school age, self-analysis as components of human self-mastery, and finally the theoretical content and forms of assessment at primary school with an emphasis on its objectives. |