Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 379)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Uvádění mezinárodních časopisů (National Geographic a Reader´s Digest) na český trh: strategie a po stupy přenosu
Název práce v češtině: Uvádění mezinárodních časopisů (National Geographic a Reader´s Digest)
na český trh: strategie a po stupy přenosu
Název v anglickém jazyce: International magazines and journals (National Geographic and Reader´sDigest)
launched at the Czech market: transfer strategies and processes
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: rigorózní práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav translatologie (21-UTRL)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Zuzana Jettmarová, M.Sc., Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 10.04.2011
Datum zadání: 10.04.2011
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 20.04.2011 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:10.04.2011
Datum proběhlé obhajoby: 20.04.2011
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná pracovníkem v zastoupení a finalizovaná
Oponenti: prof. PhDr. Jana Králová, CSc.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK