Aktuální stav informačních služeb v oblasti divadelní kultury a jejich vliv na public relations
Název práce v češtině: | Aktuální stav informačních služeb v oblasti divadelní kultury a jejich vliv na public relations |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Analysis of the current state of information services in the field of theatre arts and their impact on public relations |
Klíčová slova: | informační služby, informační potřeby, internetový marketing, komunikace s veřejností, reklama, podpora prodeje, přímý marketing, banner, e-mailing, tisková zpráva, blog, sociální síť, Facebook, portál divadlo.cz, Divadlo Na zábradlí, kvalitativní výzkum, případová studie, případová studie- fáze, mystery shopping, polostrukturovaný rozhovor, obsahová analýza |
Klíčová slova anglicky: | information services, information needs, internet marketing, public relations, advertisement, sales promotion, direct marketing, banner, e-mailing, press release, blog, social network, Facebook, portal divadlo.cz, Theatre Na zábradlí, qualitative research, case study, case study- phases, ystery shopping, semi-structured interview, content analysis |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Rudolf Vlasák |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 19.04.2011 |
Datum zadání: | 19.04.2011 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 04.02.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.12.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 04.02.2013 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Michaela Dombrovská, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Analýza současných trendů v oblasti informačních služeb české divadelní kultury.
Analýza IDU- Institutu umění a jeho Divadelního ústavu (otevřené informační, vědecké, poradenské, vzdělávací, produkční a nakladatelské centrum pro oblast divadla). Analýza současných online divadelních portálů a jejich hodnocení. Analýza informačních služeb divadla Na zábradlí. Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
ŠVAŘÍČEK, Roman; ŠEĎOVÁ, Klára aj. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. 1. vyd. Praha : Portál, 2007. 384 s. ISBN 978-80-7367-313-0.
VODÁČEK Leo; Vodáčková Olga: Management : teorie a praxe v informační společnosti. 1. vyd. Praha : Management press, 2001. 324 s. ISBN 80-7261-041-4. DRUCKER, Peter Ferdinand. Řízení neziskových organizací : praxe a principy. 1. vyd. Praha : Management Press, 1994. 184 s. ISBN 80-85603-38-1. ČERVENKOVÁ, Alena; HOŘAVA, Michal (ed.). Uživatelsky přívětivá rozhraní. Brno : Hořava & Associates, 2009. 177 s. ISBN 978-80-254-5295-0. JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. 1. vyd. Praha : GRADA Publishing, a.s., 2008. 284 s. ISBN 978-80-247-2724-0. SVOBODA, Václav. Public relations – moderně a účinně. 1. vyd. Praha : GRADA Publishing, a.s., 2008. 244 s. ISBN 80-247-0564-8. |