Social media metrics
Název práce v češtině: | Social media metrics |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Social media metrics |
Klíčová slova: | sociální média, sociální sítě, Web 2.0., monitoring sociálních médií, metriky sociálních médií, Facebook, Twitter, |
Klíčová slova anglicky: | social media, social networks, web 2.0, social media monitoring, social media metrics, Facebook, Twitter |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Adam Zbiejczuk |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 31.03.2011 |
Datum zadání: | 31.03.2011 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 11.09.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 31.07.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 11.09.2013 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Bakalářská práce se bude snažit zachytit stav rychle rozvíjející oblasti social media monitoringu se zaměřením na Českou republiku. Práce shrne danou problematiku, aspekty mající vliv na specifické české prostředí a zaměří se na zde dostupné nástroje na sledování sociálních médií. 1. Úvod 2. Social media monitoring. 3. Kdo, pro koho, koho, proč a jak monitoruje sociální média? 4. Nástroje na Social media metrics. České nástroje na trhu a aplikovatelnost zahraničních nástrojů v českém prostředí. 5. Výzkum: Porovnání jednotlivých nástrojů na konkrétním případu. 6. Závěr Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
STERNE, Jim. Social media metrics : How to Measure and Optimize Your Marketing Investment. Hoboken, New Jersey : John Wiley and sons, 2010. 240 s. ISBN 978-0-470-58378-4. QUALMAN, Erik . Socialnomics : How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business. Hoboken, New Jersey : John Wiley and sons, 2011. 261 s. ISBN 9780470638842 Ecosultancy. Online Reputation and Buzz Monitoring : Buyer. London : Ecosultancy, 2010. 150 s. Business Exchange : Social Media Analytics [online]. 2011, 26.4.2011 [cit. 2011-04-26]. Dostupné z WWW: http://bx.businessweek.com/social-media-analytics |