Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Learner Autonomy in English classes at a Czech Secondary Technical School
Název práce v češtině: Autonomní učení anglickému jazyku v kontextu české střední odborné školy
Název v anglickém jazyce: Learner Autonomy in English classes at a Czech Secondary Technical School
Klíčová slova: autonomní učení; autonomie žáka; typy autoregulace; metakognice; metakognitivní strategie; projektové hodiny; akční výzkum; princip výuky; jazykové povědomí; komunikační kompetence; rozvoj znalostí; facilitátor; sebedůvěra; vnitřní motivace.
Klíčová slova anglicky: learner autonomy; self-regulation types; metacognition; metacognitive strategies; project-based units; action research; learner-centred approach; language awareness; learner empowerment; knowledge construction; facilitator; self-efficacy; intrinsic motivation.
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: disertační práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Ústav translatologie (21-UTRL)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Zuzana Jettmarová, M.Sc., Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.01.2011
Datum zadání: 21.01.2011
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 19.09.2016 14:30
Datum odevzdání elektronické podoby:10.05.2016
Datum proběhlé obhajoby: 19.09.2016
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
  Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK