Learner Autonomy in English classes at a Czech Secondary Technical School
Název práce v češtině: | Autonomní učení anglickému jazyku v kontextu české střední odborné školy |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Learner Autonomy in English classes at a Czech Secondary Technical School |
Klíčová slova: | autonomní učení; autonomie žáka; typy autoregulace; metakognice; metakognitivní strategie; projektové hodiny; akční výzkum; princip výuky; jazykové povědomí; komunikační kompetence; rozvoj znalostí; facilitátor; sebedůvěra; vnitřní motivace. |
Klíčová slova anglicky: | learner autonomy; self-regulation types; metacognition; metacognitive strategies; project-based units; action research; learner-centred approach; language awareness; learner empowerment; knowledge construction; facilitator; self-efficacy; intrinsic motivation. |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | disertační práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Ústav translatologie (21-UTRL) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Zuzana Jettmarová, M.Sc., Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 21.01.2011 |
Datum zadání: | 21.01.2011 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 19.09.2016 14:30 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.05.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 19.09.2016 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. |
Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D. | |