Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace značky Camel: od běžné značky k ikonické
Název práce v češtině: Marketingová komunikace značky Camel: od běžné značky k ikonické
Název v anglickém jazyce: x
Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, značka, ikonická značka, kulturní budování značky, mýtus, Camel, cigarety, kouření
Klíčová slova anglicky: Marketing, marketing communication, communication mix, advertising, brand, iconic brand, cultural branding, myth, Camel, cigarettes, smoking
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Pavel Dolanský
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 15.12.2010
Datum zadání: 15.12.2010
Datum a čas obhajoby: 17.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2014
Oponenti: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Tématem bakalářské práce je deskripce konkrétních marketingových nástrojů značky Camel, které dovolily vzniknout značce ikonické, jak ji známe dnes. Popíšu tradiční i netradiční nástroje, specifikaci a vývoj cílových skupin a zároveň se budu věnovat vývoji grafického designu za celou historii značky, se kterým je tvorba ikony úzce spjata. V závěru bakalářské práce bych rád zhodnotil, které změny v marketingové komunikaci značky Camel za dobu její existence se dají hodnotit jako zdařilé a které nikoli. Co se dá považovat za hlavní důvody úspěchu značky, proč ji spotřebitelé mohou vnímat jako značkou ikonickou.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The Bachelor thesis is themed at describing the specific marketing tools for the Camel brand, which allowed the rise to the iconic brand as we know it today. I will elaborate on traditional and non-traditional instruments, specifications and developments of target groups, and in addition, I will focus on the development of graphic design in the entire history of the brand, which is closely associated with the creation of icon. In conclusion of the thesis, I would like to review changes implemented in the Camel brand marketing communications during its existence, and assess, which ones can be considered successful and which not, while contemplating on the main reasons that brought the brand, which is seen as iconic by consumers, to the the success.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK