Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Virální reklama jako nástroj současného marketingu v informační společnosti
Název práce v češtině: Virální reklama jako nástroj současného marketingu v informační společnosti
Název v anglickém jazyce: Viral Advertising as a Modern Marketing Technique in the Information Society
Klíčová slova: Virální reklama, virální marketing, reklamní kampaň, reklamní spot, propagace, intenetová komunikace, sociální sítě
Klíčová slova anglicky: Viral advertising, viral marketing, adverising campaign, promotion, internet communication, social networks
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Studijní oddělení (24-SO)
Vedoucí / školitel: Ing. Petra Průšová
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 09.12.2010
Datum zadání: 09.12.2010
Datum odevzdání elektronické podoby:10.12.2010
Datum proběhlé obhajoby: 20.01.2011
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: PhDr. Daniel Říha, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK