Použití metod umělé inteligence v deskových hrách
Název práce v češtině: | Použití metod umělé inteligence v deskových hrách |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Application of AI methods in game Quoridor |
Akademický rok vypsání: | 2003/2004 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Marta Vomlelová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 13.11.2003 |
Datum zadání: | 13.11.2003 |
Datum a čas obhajoby: | 19.09.2005 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 19.09.2005 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 19.09.2005 |
Datum proběhlé obhajoby: | 19.09.2005 |