Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Etika reklamy. Přístup z hlediska teologické etiky
Název práce v češtině: Etika reklamy. Přístup z hlediska teologické etiky
Název v anglickém jazyce: Ethics of advertising. Position in terms of theological ethics
Akademický rok vypsání: 2006/2007
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra teologické etiky a spirituální teologie (do 2018) (26-KTE)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Libor Ovečka, Dr.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 11.09.2007
Datum zadání: 11.09.2007
Datum a čas obhajoby: 11.06.2009 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:05.05.2009
Datum odevzdání tištěné podoby:05.05.2009
Datum proběhlé obhajoby: 11.06.2009
Oponenti: ThLic. Mgr. Jaroslav Lorman, Th.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Na základě odborné literatury a církevních dokumentů popsat etiku reklamy.
Pomocí hloubkových rozhovorů zjistit, jak vnímá reklamu a její etiku zadavatel reklamy a ředitel reklamní agentury.
Seznam odborné literatury
Etika ve sdělovacích prostředcích, Praha: Sekretariát České biskupské konference, 2000
Život z víry, Překlad 2. dílu katolického katechismu pro dospělé, České Budějovice: Sdružení sv. Jana Neumanna, 1998.
PESCHKE Karl-Heinz, Křesťanská etika, Praha: Vyšehrad, 2004.
ŠILER Vladimír, Etika reklamy, Ostrava: Scholaforum, 1996.
MOLITOR Bruno, Etika hospodářství, Praha: Česká křesťanská akademie, 1998.
WINTER Filip, Reklama & právo, Praha: NAKLADATELSTVÍ ORAC, 2001.
TOSCANI Oliviero, Reklama je navoněná zdechlina, Praha: Slovart, 1996.
KŘÍŽEK Zdeněk, CRHA Ivan, Život s reklamou, Praha: Grada, 2002.
ZEMAN Jan, Ve spárech reklamy, Praha: Grada, 1994.
ČMEJRKOVÁ Světla, Reklama v češtině, čeština v reklamě, Praha: Leda, 2000.
VYSEKALOVÁ Jitka, Psychologie spotřebitele, Praha: Grada, 2004.
VYSEKALOVÁ Jitka, KOMÁRKOVÁ Růžena, Psychologie reklamy, Praha: Grada, 2002.
NOVAKOVÁ Eva, JANDOVÁ Venuše, Reklama a její regulace, Praha: Linde, 2006.

Internetové zdroje

www.vatican.va/roman_curia/pontifical_councils/pccs/documents/rc_pc_pccs_doc_22021997_ethics-in-ad_ge.html (Ethik in der Werbung)
www.pravo-reklama.cz
www.rpr.cz
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK