Etika reklamy. Přístup z hlediska teologické etiky
Název práce v češtině: | Etika reklamy. Přístup z hlediska teologické etiky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Ethics of advertising. Position in terms of theological ethics |
Akademický rok vypsání: | 2006/2007 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra teologické etiky a spirituální teologie (do 2018) (26-KTE) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Libor Ovečka, Dr. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 11.09.2007 |
Datum zadání: | 11.09.2007 |
Datum a čas obhajoby: | 11.06.2009 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 05.05.2009 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 05.05.2009 |
Datum proběhlé obhajoby: | 11.06.2009 |
Oponenti: | ThLic. Mgr. Jaroslav Lorman, Th.D. |
Zásady pro vypracování |
Na základě odborné literatury a církevních dokumentů popsat etiku reklamy.
Pomocí hloubkových rozhovorů zjistit, jak vnímá reklamu a její etiku zadavatel reklamy a ředitel reklamní agentury. |
Seznam odborné literatury |
Etika ve sdělovacích prostředcích, Praha: Sekretariát České biskupské konference, 2000
Život z víry, Překlad 2. dílu katolického katechismu pro dospělé, České Budějovice: Sdružení sv. Jana Neumanna, 1998. PESCHKE Karl-Heinz, Křesťanská etika, Praha: Vyšehrad, 2004. ŠILER Vladimír, Etika reklamy, Ostrava: Scholaforum, 1996. MOLITOR Bruno, Etika hospodářství, Praha: Česká křesťanská akademie, 1998. WINTER Filip, Reklama & právo, Praha: NAKLADATELSTVÍ ORAC, 2001. TOSCANI Oliviero, Reklama je navoněná zdechlina, Praha: Slovart, 1996. KŘÍŽEK Zdeněk, CRHA Ivan, Život s reklamou, Praha: Grada, 2002. ZEMAN Jan, Ve spárech reklamy, Praha: Grada, 1994. ČMEJRKOVÁ Světla, Reklama v češtině, čeština v reklamě, Praha: Leda, 2000. VYSEKALOVÁ Jitka, Psychologie spotřebitele, Praha: Grada, 2004. VYSEKALOVÁ Jitka, KOMÁRKOVÁ Růžena, Psychologie reklamy, Praha: Grada, 2002. NOVAKOVÁ Eva, JANDOVÁ Venuše, Reklama a její regulace, Praha: Linde, 2006. Internetové zdroje www.vatican.va/roman_curia/pontifical_councils/pccs/documents/rc_pc_pccs_doc_22021997_ethics-in-ad_ge.html (Ethik in der Werbung) www.pravo-reklama.cz www.rpr.cz |