Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 393)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Dopad koronakrize na motivaci a tělesnou zdatnost žákovských kategorií ve fotbale v karlovarském kraji z pohledu trenérů
Název práce v češtině: Dopad koronakrize na motivaci a tělesnou zdatnost žákovských kategorií ve fotbale v karlovarském kraji z pohledu trenérů
Název v anglickém jazyce: Coronacrysis repercussions on motivation and physical ability of pupils category in football in Carlsbad region from coaches perspective
Klíčová slova: koronavirová krize, motivace, tréninkové jednotky, dítě školního věku, tělesná zdatnost, fotbal
Klíčová slova anglicky: coronavirus crysis, motivation, training units, school children, physical ability, football
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra tělesné výchovy (41-KTV)
Vedoucí / školitel: Mgr. Martin Pádivý
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 11.04.2022
Datum zadání: 11.04.2022
Datum a čas obhajoby: 15.09.2022 12:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 8, Praha 1, S210
Datum odevzdání elektronické podoby:11.07.2022
Datum proběhlé obhajoby: 15.09.2022
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
ČAČKA, O. Psychologie duševního vývoje dětí a dospívajících s faktory optimalizace. 1.vyd. Brno: Doplněk, 2000., ISBN 80-7239-060-0. (Jana Palackého)

DOVALIL, Josef. Lexikon sportovního tréninku. 2. vyd. Praha : Karolinum, 2008. ISBN 9788024614045

DOVALIL, Josef. Výkon a trénink ve sportu. 3. vyd. Praha : Olympia, 2009. ISBN 9788073761301

LANGMEIER, J., KREJČÍŘOVÁ, D. Vývojová psychologie. 2. vyd. Praha: Grada Publishng, 2006., ISBN: 80-247-1284-9.

MACÁK, I., HOŠEK, V.Psychologie telěsné výchovy a sportu. Praha: SPN. 1989, ISBN 14-520-89

MATĚJČEK, Z. Co děti nejvíc potřebují. Praha: Portál, s. r. o., 2008, ISBN978-80-7367-504-2.

MUŽÍK, V., SÜSS, V. Tělesná výchova a sport mládeže v 21. století. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. ISBN 978-80-210-4858-4.

MĚKOTA, Karel; CUBEREK, Roman. Pohybové dovednosti, činnosti, výkony. 1. vyd. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2007. ISBN 9788024417288

NAKONEČNÝ, M. Emoce a motivace. Praha: SPN, 1973.

NAKONEČNÝ, M. Psychologie osobnosti. Praha: Academia, 2009.

PERIČ, T. a kol. Lexikon sportovního tréninku. Praha: Karolinum, 2008.

PSOTTA, R. a kol. Fotbal: kondiční trénink. Praha: Grada, 2006.

SLEPIČKA, P.,HOŠEK, V., HÁTLOVÁ, B. Psychologie sportu. Praha: Karolinum. 2006, ISBN 80-246-1290-9

SVATOŇ, V., TUPÝ, J. Program zdravotně orientované zdatnosti. Vyd. 1. Praha: NS SVOBODA, 1997., ISBN 80-205-0541-5.

VÁGNEROVÁ, M. Dětská psychologie: Dětství, dospělost, stáří,

VOTÍK, J., ZALABÁK, J. Fotbalový trenér: základní průvodce tréninkem. Praha: Grada, 2011.

VOTÍK, J. Fotbalová cvičení a hry. Praha: Grada, 2011.

MASLOW, A. H. Motivation and personality. New York: Harper and Row, 1954.
Předběžná náplň práce
Obsahem bakalářské práce je problematika koronavirové krize ve spojení s fotbalovými tréninky dětí staršího, mladšího, středního, školního věku. Cílem výzkumného projektu je zmapovat faktickou situaci v oblasti motivace a fyzické zdatnosti jedinců k trénování fotbalu v postcovidové době z pohledu samotných trenérů a popsat, zda a jakým způsobem bylo k tréninkům a k tréninkové motivaci přistupováno v průběhu koronavirové krize a po jejím ukončení.
Na základě dotazníku a rozhovorů s trenéry mládeže zjistit, jak koronakrize dokáže ovlivnit tréninkové jednotky dětí staršího, mladšího, středního, školního věku, a jak ovlivnila jejich motivaci. Zároveň je cílem zjistit, zda se žáci po nucené pauze zhorší či zlepší ve své tělesné zdatnosti. Získat tak představu o motivaci a fyzické zdatnosti dětí v době lockdownu. Zaměřit se na celkové počty dětí po návratu k normálním formám tréninkových jednotek. Zjistit, jak obtížné je v době vládních opatřeních trénování mládeže a jakými formami to bylo možné.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The content of the bachelors work will be problematics of coronavirus crysis in connection with football training of older, younger, middle, school age. The goal of the research project is to map the actual situation in the field of motivation and physical fitness of individuals to train football in the post-covid era from the perspective of the coaches themselves and to describe whether and how training and training motivation were approached during the coronavirus crisis and after its end. At the same time, the goal is to find out whether the pupils will deteriorate or improve in their physical fitness after the forced break. Get and image about motivation and physical condition of children especially in time of lockdown. Aim at overall number of children after coming back to normal forms of training units. Find out how hard was training of youth in time of goverment restrictions and with which forms it was possible to do.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK