Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 393)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního klubu Holmes Place Premium Karlin
Název práce v češtině: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního klubu Holmes Place Premium Karlin
Název v anglickém jazyce: Marketing Research of customer satisfation of Sport club Holmes Place Premium Karlin
Klíčová slova: Marketingový výzkum, spokojenost zákazníků, SC Holmes Place Premium Karlin
Klíčová slova anglicky: Marketing research, customer satisfaction, SC Holmes Place Premium Karlin
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 15.06.2015
Datum zadání: 29.06.2015
Datum a čas obhajoby: 19.05.2017 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:06.04.2017
Datum odevzdání tištěné podoby:06.04.2017
Datum proběhlé obhajoby: 19.05.2017
Oponenti: Mgr. Michal Holánek
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem této práce je je zjistit spokojenosti zakazniku se službami fitness centra Holmes Place Premium Karlin. Dalším cílem bylo navrhnout opatreni pro zlepseni činnosti fitness clubu Holmes Place Premium Karlin na základě hodnocení spokojenosti zákazníků.
Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech.
Výsledky: Pro přehlednost jsou výsledky jednotlivých otázek dotazníku uvedeny pomocí diagramu a jejich interpretace a na základě výsledků jsou vytvořeny závěry s doporučeni možných vylepšení.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Thesis "Marketing Research of Customer satisfaction in Holmes Place Premium Karlin "aim is to determine customer satisfaction with products.
Methods:The thesis is partly based on theory related with given theme and on the base of theoretic knowledge. I am using marketing research based on questionnaire survey method as a useful tool for satisfaction recognition.
Results: The results of the survey questions are presented through diagramms. On base of results there are made conclusions with suggestions for possible improvements.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK