Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního klubu Holmes Place Premium Karlin
| Název práce v češtině: | Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního klubu Holmes Place Premium Karlin |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | Marketing Research of customer satisfation of Sport club Holmes Place Premium Karlin |
| Klíčová slova: | Marketingový výzkum, spokojenost zákazníků, SC Holmes Place Premium Karlin |
| Klíčová slova anglicky: | Marketing research, customer satisfaction, SC Holmes Place Premium Karlin |
| Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
| Typ práce: | bakalářská práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Management (51-400110) |
| Vedoucí / školitel: | PhDr. Vladimír Janák, CSc. |
| Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
| Datum přihlášení: | 15.06.2015 |
| Datum zadání: | 29.06.2015 |
| Datum a čas obhajoby: | 19.05.2017 09:00 |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 06.04.2017 |
| Datum odevzdání tištěné podoby: | 06.04.2017 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 19.05.2017 |
| Oponenti: | Mgr. Michal Holánek |
| Předběžná náplň práce |
| Hlavním cílem této práce je je zjistit spokojenosti zakazniku se službami fitness centra Holmes Place Premium Karlin. Dalším cílem bylo navrhnout opatreni pro zlepseni činnosti fitness clubu Holmes Place Premium Karlin na základě hodnocení spokojenosti zákazníků.
Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Výsledky: Pro přehlednost jsou výsledky jednotlivých otázek dotazníku uvedeny pomocí diagramu a jejich interpretace a na základě výsledků jsou vytvořeny závěry s doporučeni možných vylepšení. |
| Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
| Thesis "Marketing Research of Customer satisfaction in Holmes Place Premium Karlin "aim is to determine customer satisfaction with products.
Methods:The thesis is partly based on theory related with given theme and on the base of theoretic knowledge. I am using marketing research based on questionnaire survey method as a useful tool for satisfaction recognition. Results: The results of the survey questions are presented through diagramms. On base of results there are made conclusions with suggestions for possible improvements. |
- zadáno vedoucím/školitelem