AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. MUDr. Libuše Čeledová, Ph.D. [41-KPG], Strategie zdravého životního stylu [ONPP1414, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Chaotická organizace na začátku semestru celý kurz značně poznamenala, nikdo pořádně nevěděl, kdy jsou přednášky, zda-li jsou vůbec semináře a požadavky ke splnění se v průběhu semestru neustále měnily. Přednášky byly značně zmatečné, ppt prezentace zběžně prolétnuté, studenti si nestíhali dělat poznámky. Závěrečný test nicméně student-friendly.
PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. [41-KPG], Kvalita života a zdraví ve stáří II [OKVP14013, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky byly na velmi dobré úrovni. Byl jsem moc spokojen. Děkuji.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Obecná pedagogika [OB23142001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vynikající pedagog. Na jeho přednášky a cvičení je radost chodit a ikdyž jsou v pátek odpoledne, člověk se na ně těší a dokonce ani nespěchá domů. Všem budoucím pedagogům je dobrým příkladem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vyučující zajímavě intonuje a jeho hlas je tedy velmi dobře vnímatelný. Má skvělý smysl pro humor, nevynechala jsem ani jednu přednášku, byly pro mě zajímavé, dokonce zábavné.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Obecná pedagogika [OB23142001, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Semináře jsou zpracovány zajímavou formou, s drobnými vtipnými prvky, které všichni studenti oceňují. Byly pro mě velmi přínosné.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Prevence násilí a šikanování v dětských kolektivech [OB23142027, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Seminář byl přínosný. Příjemná atmosféra během výuky.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Prevence násilí a šikanování v dětských kolektivech [OB2317139, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zkouška z tohoto předmětu se mi nelíbila, protože byla pouze formou písemného testu, a vyskytovaly se v něm sporné a diskutabilní odpovědi a již za tři chyby z deseti je trojka, a právě u těch třech otázek je to opravdu na náhodě, jestli zaškrtnete správně nebo ne, jelikož o tom tématu například nebylo zmiňováno na přednášce nebo se odpovědní informace lišili detailně slovíčkařením. K tomuto předmětu bych doporučila test s více otázkami a následné ústní zkoušení na základě splněného testu k potvrzení známky.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Strategie zdravého životního stylu [OKBPV14V33, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky super. Motivující ke skutečnému zamyšlení se nad svým životním stylem. Opět skvěle připravené pracovní listy. Děkuji.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Základy sociální pedagogiky [OKBPV14301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky jsou vedeny na velmi dobré úrovni, motivující. Pracovní listy jsou velmi dobrými podklady pro opakování, přípravu a další možné rozšíření probírané látky. Moc děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Skvělá každá přednáška
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Skvělá každá přednáška
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Seminář k bakalářské práci [OKBPV14305, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Skvělé, díky přednáškám jsem si již srovnal vše kolem BP. Děkuji.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Ochrana zdraví a první pomoc [OKBPV14508, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednáška na vysoké úrovni. Opět oceňuji skvěle připravené pracovní listy. Děkuji.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Příprava a zpracování bakalářské práce [OKBPV14510, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Skvělé. Dnes jsem vše u obhajoby BP úspěšně zúročil. Děkuji.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Kvalita života ve stáří [OKB2314V61, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vynikající seminář, který se nebojí zmínit témata, o kterých se veřejně příliš nemluví.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Šikanování v dětských kolektivech II [OKVP14008, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vím, že forma zkoušky je věc vyučujícího, přesto bych ocenila ústní zkoušku před testem.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Kvalita života a zdraví ve stáří I [OKVP14011, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Bylo zajímavé zjistit, co všechno se dá zkoumat ve stáří. Jaké mají senioři problémy, jak je řeší.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Kvalita života a zdraví ve stáří II [OKVP14013, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky skvělé, obohatili mě, zasmáli jsme se, zkouška nebyla jednoduchá, ale dostal jsem alespoň šanci na opravu.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Prevence školního násilí a šikanování [ONPP1418, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.06.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jeden z nejlepších předmětů SZ. Velmi přínosné! Měl by být povinný.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Prevence školního násilí a šikanování [ONPP1418, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.06.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Viz přednáška
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.07.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborné přednášky, zvláště oceňuji jazykovou kulturu pana doktora, po dlouhé době vyučující, který má skutečně jasnou vizi a koncepci předmětu, propojuje jej zajímavě a především účelně s praxí, opravdu velmi chválím a jsem ráda, že jsem předmět absolvovala - ačkoli byl v pátek odpoledne, chodila jsem ráda. Překvapil mě pouze napoprvé test, který se mi zdál náročný, ale napodruhé jsem jej zvládla bez problému. Děkuji!
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Kapitoly z psychologie a sociologie zdraví [ON23142325, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl přínosný, zajímavý, zábavný, hodiny byly velmi dobře strukturované a atmosféra ve skupině byla více než přátelská. Doporučuji.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Úvod do studia [ON2314501, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl pro mé studium velmi přínosný. Vyučující má skvělý přístup a hodiny dobře připravené. Ve třídě byla přátelská atmosféra.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Psychohygiena a sebeřízení [ON2314524, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborný kurz! Vyučující je vždy skvěle připravený. Byla to skvělá příležitost k osvojení si relaxační metody autogenní tréninku, což velice oceňuji. Zvláště ve vztahu k učitelskému povolání.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK