Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. MUDr. Libuše Čeledová, Ph.D. [41-KPG], Strategie zdravého životního stylu [ONPP1414, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Chaotická organizace na začátku semestru celý kurz značně poznamenala, nikdo pořádně nevěděl, kdy jsou přednášky, zda-li jsou vůbec semináře a požadavky ke splnění se v průběhu semestru neustále měnily. Přednášky byly značně zmatečné, ppt prezentace zběžně prolétnuté, studenti si nestíhali dělat poznámky. Závěrečný test nicméně student-friendly.
PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. [41-KPG], Kvalita života a zdraví ve stáří II [OKVP14013, seminář]
Vynikající pedagog. Na jeho přednášky a cvičení je radost chodit a ikdyž jsou v pátek odpoledne, člověk se na ně těší a dokonce ani nespěchá domů. Všem budoucím pedagogům je dobrým příkladem.
Vyučující zajímavě intonuje a jeho hlas je tedy velmi dobře vnímatelný. Má skvělý smysl pro humor, nevynechala jsem ani jednu přednášku, byly pro mě zajímavé, dokonce zábavné.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Obecná pedagogika [OB23142001, seminář]
Zkouška z tohoto předmětu se mi nelíbila, protože byla pouze formou písemného testu, a vyskytovaly se v něm sporné a diskutabilní odpovědi a již za tři chyby z deseti je trojka, a právě u těch třech otázek je to opravdu na náhodě, jestli zaškrtnete správně nebo ne, jelikož o tom tématu například nebylo zmiňováno na přednášce nebo se odpovědní informace lišili detailně slovíčkařením. K tomuto předmětu bych doporučila test s více otázkami a následné ústní zkoušení na základě splněného testu k potvrzení známky.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Strategie zdravého životního stylu [OKBPV14V33, přednáška]
Přednášky jsou vedeny na velmi dobré úrovni, motivující. Pracovní listy jsou velmi dobrými podklady pro opakování, přípravu a další možné rozšíření probírané látky. Moc děkuji.
Přednášky skvělé, obohatili mě, zasmáli jsme se, zkouška nebyla jednoduchá, ale dostal jsem alespoň šanci na opravu.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Prevence školního násilí a šikanování [ONPP1418, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.06.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jeden z nejlepších předmětů SZ. Velmi přínosné! Měl by být povinný.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Prevence školního násilí a šikanování [ONPP1418, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.06.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Viz přednáška
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.07.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborné přednášky, zvláště oceňuji jazykovou kulturu pana doktora, po dlouhé době vyučující, který má skutečně jasnou vizi a koncepci předmětu, propojuje jej zajímavě a především účelně s praxí, opravdu velmi chválím a jsem ráda, že jsem předmět absolvovala - ačkoli byl v pátek odpoledne, chodila jsem ráda. Překvapil mě pouze napoprvé test, který se mi zdál náročný, ale napodruhé jsem jej zvládla bez problému. Děkuji!
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Kapitoly z psychologie a sociologie zdraví [ON23142325, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl přínosný, zajímavý, zábavný, hodiny byly velmi dobře strukturované a atmosféra ve skupině byla více než přátelská. Doporučuji.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Úvod do studia [ON2314501, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl pro mé studium velmi přínosný. Vyučující má skvělý přístup a hodiny dobře připravené. Ve třídě byla přátelská atmosféra.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Psychohygiena a sebeřízení [ON2314524, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborný kurz! Vyučující je vždy skvěle připravený. Byla to skvělá příležitost k osvojení si relaxační metody autogenní tréninku, což velice oceňuji. Zvláště ve vztahu k učitelskému povolání.