AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Ing. Tomáš Bayer, Ph.D. [31-370], Tvorba interaktivních map [MZ370P13, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2006, 5. Ročník, Kartografie, magisterské
Přednášky byly pečlivě připravené, výklad srozumitelný, probírané algoritmy se mi určitě někdy budou hodit.
Ing. Miroslav Čábelka [31-370], Seminář z kartografie [MZ350S44, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.09.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Zdařilá komická vystoupení kolegy Čábelky byla občas proložena něčím kartografickým. Chtělo by asi věnovat méně času historii a více se zaměřit na praxi, např. přípravu na terénní cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Seminář svým obsahem neodpovídal návaznosti na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Zde mě mistr Čábelka zklamal, i když velmi pobavil...
Ing. Miroslav Čábelka [31-370], Terénní cvičení z kartografie [MZ350T08, terénní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
...a tady mě pan ing. Čábelka mile překvapil a stále dobře bavil, nad očekávání brilantní!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.11.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Poměrně náročné ale pestré a přínosné
Perfekt
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2009, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Je nutné mít do skupiny počítač (svůj).
Ing. Miroslav Čábelka [31-370], WEB pro GIS a mapování [MZ370P11, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2006, 5. Ročník, Kartografie, magisterské
Na přednášce hlavně oceňuji, že jsem se zde poprvé seznámil s problematikou webových standardů a přístupnosti stránek a možnostem rozvržení stránky bez použití tabulek pomocí css. Mysím, že tématu přístupnosti webu by mohl být v přednášce věnován ještě větší prostor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.10.2006, 5. Ročník, Kartografie, magisterské
Prednasku hodnotim kladne, uz proto, ze se jedna snad o jedinou sveho druhu na cele sekci.. Negativne hodnotim, ze nebyl cas (nejdna se o chybu pedagoga) dostat se k vyspelejsem technikam (xhtml, xml, dhtml zvlaste v souvislosti s navrhem a rizenim mapovych serveru a interaktivnich mapovych prezentaci). Jiste by stalo za to poskytnout problematice modernich webovych technologii vetsi prostor ve vyuce, napr. zvysenim dotace hodin formou volitelnych predmetu (jsem presvedcen ze zajem ze strany studentu by byl znacny, ne-li enormni).
Ing. Miroslav Čábelka [31-370], Distribuce prostorových dat [MZ370P27, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
zajimavy vyber semestralnich prac
Ing. Miroslav Čábelka [31-370], Distribuce prostorových dat [MZ370P27, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
predmet byl zajimavi, poucni, bavil mne a rad sem na nej chodil
Ing. Eva Štefanová, Ph.D. [31-370], Terénní cvičení z kartografie [MZ350T08, terénní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Nejsme studenti ČVUTu!
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK