Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Josef Novotný, Ph.D. [31-340], Teorie sociální geografie [MZ340P11, cvičení]
Hodnotím kladně donucení studentů k zamyšlení a vlastní úvaze. I když to, na co jsem třeba já osobně přišel, nebylo pro značnou neznalost věci moc na místě. Proto oceňuji zpětnou vazbu po odevzdání eseje, která umožňovala vysvětlení, nastavení zrcadla .. prostě co bylo potřeba.
prof. RNDr. Josef Novotný, Ph.D. [31-340], Teorie sociální geografie [MZ340P11, přednáška]
prednasejici podle me castecne rezignoval na zapojeni studentu do debaty nad pripravenymi tematy - debata se rozvinula malokdy, vetsinou u temat "ze zivota" (organizace vyuky na prf apod). spis to melo podobu,"at uz to mame vsichni za sebou". souvisi to s neatraktivitou predmetu pro studenty, kteri nemaji z prednasek prilis predstavu o cem je rec a nechteji se tim zabyvat
mozna urcite propojeni zpracovavani/prezentace eseji a seminaru by bylo prinosne
jako studenti jsme nevyuzili moznosti nechat si vysvetlit nepochopenou latku z prednasek, ale mezi prednaskami a seminari byl velky casovy odstup
prof. RNDr. Josef Novotný, Ph.D. [31-340], Úvod do rozvojové ekonomie a související vybraná témata [MZ340P322, přednáška]
Velmi zajímavá přednáška, předem bych ale doporučoval nastudování základů ekonomie. Velmi oceňuji přístup přednášejícího a poskytnutí textu přednášek v elektronické podobě.
prof. RNDr. Josef Novotný, Ph.D. [31-340], Úvod do rozvojové ekonomie a související vybraná témata [MZ340P323, přednáška]
Nevyhovovaly mi odlišné nároky jednotlivých vyučujících na četbu doporučené literatury, kdy jeden literaturu vyžadoval a druhý v podstatě ne. Tento rozdílný přístup mohl poměrně zásadně ovlivnit výsledek zkoušky - podle toho, ke komu student na zkoušku šel.