AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Tomáš Chuman, Ph.D. [31-330], Regionální biogeografie [MZ330P40, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.03.2008, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Celkově k předmětu, hodnocení 2+ Když opomenu čas přednášky, kterou bych posunul o hodinu:) Prezentace: hezky zpracované u všech pedagogů, jen možná uvádět u obrázků odkaz, celkově poskytnutí prezentací výborné výborný studijní materiál, co si však myslím, že by stálo za zváženou, je jejich poskytnutí dopředu aby si člověk mohl vpisovat a popřípadě se zeptat na detaily a ne rychle opisovat, div nevyrijic do stolu dulek, což třeba u Mg.Chumana skoro docházelo':) Jinak předmět velice zajímavý, proto se domnívám že prezentace předem by tomu pomohli. U Mgr. Chumana oceňuji velmi dobré propojení Katalogu biotopů a Vegetace střední Evropy a dobré porozumnění biotopům v ČR.
doc. RNDr. Zdeněk Kliment, CSc. [31-330], Přírodní geosystémy [MZ330P72, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Dobrá přednáška, ale nesplnila moji představu o jakémsi završení předchozích dílčích disciplín. Způsob zkoušení nevhodný.
doc. RNDr. Zdeněk Lipský, CSc. [31-330], Aplikovaná krajinná ekologie [MZ330P27, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2013, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Modernější přístup a příklady praktického využití, myslím opravdového fungujícího využití by byly mnohem přínosnější, pan doc. často moc řeší teorii, kterou jistě znát musíme, ale kterou bychom se zvládli naučit doma z knihy. Během hodin by poté bylo možné pouze aplikovat naše poznatky na praktické příklady a konfrontovat naše názory se znaleckými zkušenostmi pana docenta.
doc. RNDr. Zdeněk Lipský, CSc. [31-330], Přírodní geosystémy [MZ330P72, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Dobrá přednáška, ale nesplnila moji představu o jakémsi završení předchozích dílčích disciplín. Způsob zkoušení nevhodný.
Zarážející je nezvládnutí základní obsluhy technického vybavení posluchárny
doc. RNDr. Zdeněk Lipský, CSc. [31-330], Fyzická geografie Slovenska [MZ330P91, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.11.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Až na malé nedostatky co s týče techniky prezentace byla přednáška kvalitní.Pokud si pamatuji správně,bylo poměrně málo termínů a všechny se kryly s termíny povinných předmětů
doc. RNDr. Zdeněk Lipský, CSc. [31-330], Krajinná ekologie [MZ330P94Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.04.2006, 2. Ročník, Geologie, navazující magisterské
Monotónní nezáživný přednes, malá písmena ze skript promítaných na tabuli a nekonečné řady termínů bez jakéhokoliv bližšího zajímavého uvedení do praxe, mi naprosto zkazily chuť chodit na přednášky a ubily zájem o mnou původně dobrovolně zvolený předmět. Je to nádherné a hluboké téma, tak proč ho přeci lépe "nevyšvihnout".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Poměrně slušná přednáška, asi rapidní zlepšení oproti minulému roku. Pozitivum: pedagog dal prezentaci k dispozici, uváděl
praktické přiklady při obtižnějších tématech,
slušný přednes a posloupnost prezentace

Negativum: přilisné tempo přednesu nebo spíše kvantita obsahu na
slidu zapřičiňovali nestihání při některých hodinách,
ranní čas přednášky

Dalo by se zlepšit: zauvažování dát prezentaci předem nebo vyvěsit
část prezentace předem aby byl větší prostor
pro stíhání a dále možné dotazy, možná více
praltických příkladů, prezentace knižních a
internetových zdrojů k tématu - mohlo by býti
v prezentaci přímo a u knižních zdrojů by byl
možný přednes ke kvalitě a jejich ukázka a
možné poslání po třídě k nahlédnutí (nějaké
tituli byly ale bylo jich málo)

Následující možnosti zlepšení by mohli tento předmět ještě více přiblížit a usnadnit studentům jak výuku, tak i poznání předmětu Krajinná ekologie!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2009, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Jako problém vnímám především přednes pedagoga a podobu přednášek, která by mohla být na lepší úrovni.
Samotný předmět je zajímavý, z části se překrývá s jinými (volitelnými) předměty - např. vybrané kapitoly z biogeografie a geoekologie.
doc. RNDr. Zdeněk Lipský, CSc. [31-330], Seminář z geoekologie [MZ330S64, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Mě tento seminář velmi bavil ale co mě chybělo a byla velká škoda:

+ slušné vybrání tématů

- trvání délky a diskuze bylo u jednotlivých témat rozdílné, proto
někdy došlo k tomu, že na poslední diskuzi k referátu nezbyl čas
- to mě osobně vadilo,jelikož zrovna u jednoho referátu jsem se
chtěl zeptat, ale z důvodů časových tomu nešlo:(

- seznam referátů mohl být dán do elektronické podoby a vyvěšen na
nástěnku katedry (spíše tu na internetu), což by umožnilo lepší
přípravu studentů na daná témata a jejich

- NEJVĚTŠÍ mínus přikládám tomu, že zde nebyla možnost uložit
ukládání referátů na disk ve škole (učebně VĚŽ) nebo posílání k
učiteli a následné jejich vypálení na disk. Pedagog by se mohl
dotázat, zda-li by to studenti nechtěli udělat.

doc. RNDr. Zdeněk Lipský, CSc. [31-330], Terénní cvičení z fyzické geografie [MZ330T02, terénní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
nuda na entou...lipsky je vcelku peclivka, i kdyby padaly trakare, tak se proste mui jit do terenu. my jsme v lijaku merili prutoky v rece a hloubku piskovny....pokud pojedete do zruce nad sazavou, pripravte se na odporne jidlo, strasne ubytovani a nefunkci sprchy.
RNDr. Dušan Romportl, Ph.D. [31-330], Aplikovaná krajinná ekologie [MZ330P27, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2013, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Mnohem praktičtěji a poutavěji koncipovaná výuka, což velmi oceňuji. Pouze gisové aplikace by bylo fajn vyzkoušet v praxi, obzvlášť, pokud je u zkoušky požadován detailní popis postupu.
RNDr. Luděk Šefrna, CSc. [31-330], Regionální biogeografie [MZ330P40, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.03.2008, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Celkově k předmětu, hodnocení 2+ Když opomenu čas přednášky, kterou bych posunul o hodinu:) Prezentace: hezky zpracované u všech pedagogů, jen možná uvádět u obrázků odkaz, celkově poskytnutí prezentací výborné výborný studijní materiál, co si však myslím, že by stálo za zváženou, je jejich poskytnutí dopředu aby si člověk mohl vpisovat a popřípadě se zeptat na detaily a ne rychle opisovat, div nevyrijic do stolu dulek, což třeba u Mg.Chumana skoro docházelo':) Jinak předmět velice zajímavý, proto se domnívám že prezentace předem by tomu pomohli.
doc. Mgr. Václav Treml, Ph.D. [31-330], Regionální biogeografie [MZ330P40, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.03.2008, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Celkově k předmětu, hodnocení 2+ Když opomenu čas přednášky, kterou bych posunul o hodinu:) Prezentace: hezky zpracované u všech pedagogů, jen možná uvádět u obrázků odkaz, celkově poskytnutí prezentací výborné výborný studijní materiál, co si však myslím, že by stálo za zváženou, je jejich poskytnutí dopředu aby si člověk mohl vpisovat a popřípadě se zeptat na detaily a ne rychle opisovat, div nevyrijic do stolu dulek, což třeba u Mg.Chumana skoro docházelo':) Jinak předmět velice zajímavý, proto se domnívám že prezentace předem by tomu pomohli.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK