AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Ivana Císařová, CSc. [31-240], Laboratorní technika [MC240C40, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
praktika byla fajn co se týče protokolů i přístupu, většinou nebyl žádný problém, ale zkouška u paní císařové je velice náročná. sice ne na počítání, v tom je jenom to základní, ale když se má vytvořit rovnice pouze ze znalosti reaktantů tak byl pro mě problém... kdyby byly ty reakce alespoň ze skript tak by to šlo, ale skripta anorganické chemie opravdu projitá nemám!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2010, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Laboratorní technika - skvělá volba pro každého biologa:)

RNDr. Císařová je moc hodná, stejně tak paní laborantka. Úvodní testík i test závěrečný není žádná věda.

Rozhodně doporučuji!!
doc. RNDr. Jitka Eysseltová, CSc. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Předem se omlouvám za délku příspěvku.

Celé cvičení je velmi pečlivě organizováno, a to tak, že po první úvodní hodině jsem měla největší strach z toho, že zapomenu předat stůl, vezmu si špatné klíče, položím protokol na špatné místo na stole, nesecvaknu protokol, zapomenu si plášť, přinesu do laboratoře něco nepovoleného...
Paní docentka navíc působí velmi neslitovným a nemilosrdným dojmem a vzbuzuje obavy, že se s ní nelze na ničem domluvit. Po absolvování celého semestru laboratorní techniky si to už nemyslím, ale dlouho se mě takový náhled držel a dlouho jsem se při cvičeních zbytečně bála. Celá věc je navíc komplikovaná tím, že když člověk něco zkazí (jakože příležitostí k tomu je požehnaně), nikdo zrovna sympatiemi nesrší (obvyklejší je postoj typu "jak jste to mohli udělat TAKHLE?") a nahrazování je z kapacitních důvodů problematické.

Vcelku jsem měla před cvičením strach, co zase zkazíme a nestihneme a co bude špatně, během něho taktéž a po skončení čtyřhodinovky jsem vypadla z laboratože vycucaná jako citrón, ráda, že jsem to přežila; a za týden zas. Asi to nebylo tak úplně opodstatněné, možná je to nevědomě, nebo možná paní docentka na studenty "pouští hrůzu" aby se snažili, ale HLAVNĚ si myslím, že je to úplně zbytečné, aby člověk ty čtyři hodiny (a také celý asi den předtím...) trávil v takovém napětí, co zase bude špatně, vůbec ničemu to neprospívá.
Nemyslím, že by to bylo ze zlé vůle; ale bylo to tak.

Dále je třeba říct, že psaní protokolů je strašný žrout času, ale protože mi to nepřipadalo neefektivní (a taky mě to bavilo), nemám námitek.

Jako důležitý bod ale hodnotím, že jsem se toho opravdu hodně naučila - minimálně jsem pořádně pochopila (když ne, obvykle to nedopadlo dobře...) používané metody a myslím, že je dlouho nazapomenu.

A nakonec bych chtěla moc poděkovat panu laborantovi Havránkovi, který byl vždycky ochotný pomoct, z ničeho nedělal tragédii a nikdy mě neshodil ani za sebehloupější dotaz, který bych se paní docentce nebo její asistentce neodvážila položit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
S paní Eysseltovou naprosto skvělé. Sice trochu uplatňuje metodu cukru a biče, ale tak to někdy prostě musí být.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2010, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Nechápu, proč se k studentům, kteří si k vám přijdou nahradit některou z úloh, chováte takto nepřijemně. Zvlášť, když vezmu v úvahu, že za dobu, co jsme u vás na hodině byly, jste si svých studentů téměř nevšimla (ačkoliv pracovali naprosto stejně jako my).
doc. RNDr. Jitka Eysseltová, CSc. [31-240], Praktikum z laboratorní techniky [MC240C39, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Nektere ulohy se nedaly z casovych duvodu stihnout behem jednoho praktika.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Je to dobra zkusenost pro lidi co nemaji s laborkami mnoho zkusenosti. Je treba vedet co budete u lanorky delat, ale nikomu nevadi kdyz si to ctete (nemusite umet zpameti postup). Proste prima
doc. RNDr. Róbert Gyepes, Dr., Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tento předmět velmi výrazně přispívá k osvojení práce v chemické laboratoři. Návody k úlohám jsou srozumitelné.
doc. RNDr. Róbert Gyepes, Dr., Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2008, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Jediné co mohu namítnout je způsob přihlašování na cvičení a kapacita semestru.
doc. RNDr. Róbert Gyepes, Dr., Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C23, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.05.2006, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
doktor Gyepes je typ člověka, který je jako "pes, který štěká, ale nekouše". přísný, co se povinností týče, ale rozumný, mnohdy je s ním i legrace
doc. RNDr. David Havlíček, CSc. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Havlíček je docela fajn, jakmile člověk vypracovává protokoly, tak jak chce, je za vodou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Dr. Havlíček v pohodě pomůže s čímkoliv, při hodnocení protokolů není nijak přehnaně pedantský, ale vždy dokáže upozornit na případné nedostatky a musím říct, že je velmi spravedlivý při posuzování toho, zda je protokol třeba vypracovat znovu, či nikoliv.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Laboratorní technika je předmět, který velmi pomůže zorientovat s v práci v chemikcé laborce. Dr. Havlíček každému ochotně pomůže a rozhodně nedělá žádnou vědu z drobných potíží.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
nevím nakolik je to mým nadšením a nakolik vyučujícím, nicméně ač biolog, byl to můj nejoblíbenější předmět v ZS.
doc. RNDr. David Havlíček, CSc. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Super! Klidně bych si to zopakovala...
prof. RNDr. Jan Kotek, Ph.D. [31-240], Anorganické praktikum [MC240C11C, bloková cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2008, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Anorganické praktikum představuje v letním semestru prvního ročníku studia CHPV jedinou praktickou výuku tak prakticky a experimentálně orientované vědy, jakou chemie bezesporu je.
Stojí za zvážení, zda by například 2 praktika za semestr nevedla k dvojnásobně velkým praktickým dovednostem, tolik potřebným pro budoucího chemika.
prof. RNDr. Jan Kotek, Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
diky, už se nebojim tlakovych lahvi & dost mi to dalo
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Fajn předmět, jen bylo špatné, když vypadl proud, což se stalo několikrát, jenže za to nemohou vyučující.. holt když měl člověk rozdělanou práci na různých zařízeních (jakože jsou asi dvě úlohy, kde se bez elektřiny obejdete), tak si to musel zopakovat, či nebyly výsledky moc přesné.. to spíš jen upozornění.
Jinak si myslím, že bylo dobře, že jsme museli mít hotové protokoly vždy už na další cvičení, a ne až po všech úlohách, protože by se při jejich předělávání a opravování člověk mohl zbláznit, nebo alespoň né moc dobře vyspat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.11.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Předmět doporučuji!!! Je to základ, co by opravdu měl každý umět! I když se připravte, že s vámi občas budou jednat jako s ťulpasem...upozorňuji, že je to hodně náročné na čas-nejen 4-hodinovka týdně, ale ještě počítejte hodně času na vypracovávání protokolů, na které vyučující dost lpí, takže spíše počítejte dopředu s tím, že většinu budete ještě muset aspoň trošku předělávat...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.01.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Kvalitně zpracované (navržené) úlohy, i když trochu vyšší obtížnost u některých by nebyla na škodu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2007, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Vřele doporučuji všem kdo mají zájem nejenom si vyzkoušet jak co funguje v laboratoři, ale i zároveň pochopit většinu reakcí proč reagují tak jak mají.
prof. RNDr. Jan Kotek, Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2009, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Velmi přísná kontrola protokolů, což je dobře, aspoň jsem se je naučil psát. Některé úlohy jsou špatně zadané a skripta, ze kterých se vychází by potřebovali dorobné úpravy (např. reakce syntezy esteru v tomto zadání vůbec neprobíhá)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Předmět jako takový je fajn a myslím, že je užitečný i pro nechemika (rozuměj třeba biologa, co s chemií nemá společného nic víc než LT) - třeba i ?jen? kvůli tomu, že se naučí s některými přístroji a vybičuje se (rozuměj je vybičován) ke kvalitním protokolům. Člověk je zpočátku sice trošku zmatený (z uspořádání laboratoře či z úloh samotných), ale to nejdéle se třetí čtvrtou úlohou mizí a někdy může být i docela sranda.

K celému praktiku snad jen několik ryze osobních postřehů:

a) Párkrát se nám ve dvojici stalo, že jsme dobu čekali, až doběhne nějaká filtrace/var/elektrolýza. Fakt jsme jenom seděli a koukali, nedalo se dělat nic dalšího (nebo už to bylo hotové). Potom bylo najednou práce habaděj a v tu ránu přišel vedoucí praktika nebo asistent s tím, že s námi jde probrat protokoly z minula. Asi není jednoduché nějak to vracení a hodnocení protokolů během praktika optimalizovat/načasovat, ale u některých úloh jsou i delší prostoje, které by se k tomu daly efektivně využít.

b) Nová laboratoř je pěkná, ale třeba v digestořích moc místa není. Taktéž u některých úloh je na stole spousta věcí na malém prostoru, což na slabší povahy působí trochu chaoticky :-). Na druhou stranu je fajn, že jsou ve stolech šuplíky, kam se dá schovat třeba notebook, a nepřijde tak k úhoně.

c) Co tak vím, nejsem jediný, kdo měl zapsanou Laboratorní techniku, aniž by (paralelně) absolvoval nějaký další chemický předmět. (Týká se asi spíš biologů-nechemiků.) Je jasné, že se člověk musí na každou úlohu připravit, aby věděl, co ho čeká. Pokud je to nutné, něco si i sám dostuduje, aby pochopil, o co vlastně půjde. Nicméně mi není úplně jasné, proč má výstupní test z předmětu Laboratorní technika podobu počítání příkladů. Jasně, ve vypracovávaných protokolech se taky počítá, ale úlohy, co se objevují v testu, jim jsou jen ?podobné?. Mnohdy se člověk musí docela dost zamyslet, aby přišel na nějakou soustavu dvou rovnic nebo jiný kombinovaný postup, který vede k výsledku. Souhlasím s tím, že na myšlení není samozřejmě nic špatného :-), ale od obsahu výstupního testu bych očekával něco trošku jiného (teorie probíraná v úvodech protokolů, chemické nádobí, bezpečnost práce atp.). Možná by bylo fajn, že když už člověk protokoly udělá, mohl by si je vzít k testu s sebou. (U mnoha cvičení to tak bez problémů funguje.) Jednak by to motivovalo dělat protokoly pořádně, druhak by možná odpadaly problémy s vyčíslováním rovnic a vymýšlením vzorečků.
  • Díky za reakci. ad 1) Co se týče vracení protokolů, snažili jsme se využívat časové prostoje studentů, ale vzhledem k tomu, že byla naplněna kapacita praktika, se trochu ztrácí přehled o tom kdo má kdy volno.
    ad 2) Ono i toho volného prostoru přibude, když je v praktiku o pár dvojic méně, což bohužel nebyl případ naší paralelky.
    ad 3) Co se týče výstupního testu - jsem rád, že bych pochopen jako test toho, zda jste schopni myslet hlavou. Memorování názvů různých druhů skla je sice jednodušší, ale mnohem raději jsme, pokud se studentíkovi rozsvítí a pochopí principy chemických dějů. Navíc - tento předmět je pro chemiky prerekvizitou k zapsání povinných preparativních praktik, kde opravdu už musí umět počítat bez chyb. V tomto měli biologové možná trošičku smůlu, že navštěvují stejnou paralelku jako chemici, ale příčí se mi mít na různé lidi různé nároky pro zisk stejného zápočtu a počtu kreditů...

    Jan Kotek, Ph.D.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2011, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
    Podmínkou absolvování kurzu bez újmy na zdraví jsou pevné nervy a zvrácený smysl pro humor.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
    S panem docentem pochopíte výpočty s molárním množstvím i kdybyste nechtěli :-). Jinak předmět i pro nechemika zvládnutelný, zabere ale hodně času.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2014, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    Výstupný test je veľmi ťažký, povedal by som možnoo až nadštandartný. Inak bol kurz zaujímavý a hodnotím ho kladne.
    prof. RNDr. Jan Kotek, Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C40, praktická cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    Přestože udělat protokol, který by se panu Kotkovi líbil, je docela náročné (člověk se musí naučit co kde má být kurzívou, jak psát pomlčky a tečky ve vzorečkách...), přišel mi jako vedoucí celkem v pohodě. Třebaže zvyšoval hlas docela často, tak když se o něco šlo, byl v klidu a vážně v pohodě,takže podle mě naprosto ok profesor ;-). Ikdyž teda zápočtovej test byl docela těžkej (hlavně vymejšlení rovnic) a taky v něm podle mě mohly bejt víc bodově ohodnocený titrační křivky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    No, laboratorní technika byl prostě zážitek každý týden. Náročné to bylo na místě i doma u protokolů. Ale ta atmosféra...nezapomenutelné. A jako předmět nepostradatelné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    Když se člověk nenechá vyděsit každotýdenním "a za to bych vám utrhl hlavu" a "kde jste tohle ukradli, mě je jedno že kradete, ale takhle je vám to na nic", tak labortechna určitě naučí člověka pohybovat se v laborce. A pan Kotek navíc donutí si opravdu zjistit, co že to děláte, a tak vás to začne i bavit :o). Navíc ohodnocení 6 kredity je velmi příjemné.
    prof. RNDr. Jan Kotek, Ph.D. [31-240], Spektrální a difrakční metody pro KATA [MC240P05, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.03.2010, 1. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, navazující magisterské
    Pan RNDr. Kotek byl pro mě velkým zklamáním. Z jeho přednášek sem si odnesl pouze to, že celou hodinu se snažil udělat ze studentů s prominutím blbce. Pokud si někdo celou hodinu doslova masíruje své ego a neustále Vám říká proč sakra nevíte to či ono, nemáte ani už chuť na něco odpovídat, jenom tu hodinu přežít a odejít. Jeho styl výuky byl velmi chaotický a absolutně nepřínosný.
    prof. RNDr. Jan Kotek, Ph.D. [31-240], Anorganická chemie I (a) [MC240P16A, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2010, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
    rozhodně mi tohle cvičení přišlo užitěčnější než měla ta druhá skupina... sice zápočty jsou těžší, ale u zkoušky je to potom velká výhoda
    Matouš Krömer, 09.02.2011, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
    Na cvičeních s doc. Kotkem bych vyzvedl především zápočtové testy, ve kterých se uplatňuje princip "těžko na cvičišti, lehko na bojišti" a které donutí člověka se učit i během semestru. To člověk ocení na zkouškové písemce, kde potom není otázkami moc zaskočen. Obsahově chválím také zaměření na nejproblematičtější témata jako je symetrie, VSEPR, orbitaly apod.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2011, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
    Ačkoli cvičení neprobíhala vždycky systematicky, byla velmi přínosná, doporučuju :-)
    doc. RNDr. Vojtěch Kubíček, Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, praktická cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
    Není nad to, když je pedagog nejen "mistr ve svém oboru", ale i vstřícný a hodný, což Dr.Kubíček je. Nač zbytečný stres, když to jde i po dobrém.
    RNDr. Irena Matulková, Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, praktická cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
    Laboratórna technika je predmet, ktorý vzbudzuje rešpekt na začiatku semestra aj u študentov, ktorí počas strednej školy absolvovali niekoľko chemických olympiád a mali teda kontakt s prístrojmi, s ktorými sa študent bežne nestretne. Ak sa študent na cvičenia pripravuje, následne nie sú takým problémom, aj keď je pravda, že ak prvé cvičenie, ktoré dostanete, bude práve spektrofotometria, môže to spôsobiť menší šok. Veľkou výhodou je práca v dvojici. Čo sa týka času, tak sme nikdy nemali problém stihnúť spraviť celú úlohu, tak isto nebol problém nájsť vhodné paralelné cvičenie, ak sa v daný týždeň nebolo možné rozvrhovaného cvičenia zúčastniť. Vypracovanie protokolu zaberie nejaký čas, priemerne dve hodiny. Najlepšou voľbou je vypracovať ho ešte v ten istý deň ako bolo cvičenie. Človek si nielen viac pamätá, hlavne pri písaní pracovného postupu, ale má potom aj viac času na prípravu ďalšieho cvičenia. Všeobecne sa dá povedať, že ide o veľmi prínosný predmet, keďže študent nadobudne rôzne praktické skúsenosti, akými sú už spomínaná práca so spektrofotometrom, katexom, chromatografia na tenkej vrstve, rektifikácia, rôzne spôsoby destilácie, filtrácie, meranie indexu lomu, syntéza látok v pevnej fáze pri teplote nad tisíc stupňov Celzia, elektrolytická príprava peroxodisíranu draselného a pod., ale naviac získa aj teoretické vedomosti, ktoré určite využije napr. vo všeobecnej chémii.
    prof. RNDr. Jiří Mosinger, Ph.D. [31-240], Praktikum z laboratorní techniky [MC240C40, laboratorní práce]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2006, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
    Pan Mosinger byl při cvičení jaksi "mimo sebe". mám pocit, že hlava mu létala kdesi v nebesích a neměl zcela pojem o tom, co že nás to vlastně učí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2007, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
    Praktika byly dobry,hlavne ocenuju trpelivost tech, co snaseli nase tupe otazky a tech co po nas cetli protokoly.Ovsem co se tyce fungovani pristroju, tak to byla hruza. Zpravidla pokud chcete neco pouzit, pripravte se na to, ze to nebude fungovat...jinak,ale nektery laborky byly tak zajimavy,ze se to dlao prejit:)
    prof. RNDr. Ivan Němec, Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C23, laboratorní práce]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2007, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
    Doktor Němec je super člověk. Radost absolvovat s ním cvičení...
    doc. RNDr. Daniel Nižňanský, Dr. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, praktická cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
    Nevím, jestli mi to kromě šesti kreditů něco dalo, ale rozhodně mě to bavilo a dalo se to velice dobře zvládnout.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2010, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
    Velmi se mi líbil pestrý výběr úloh.
    doc. RNDr. Pavel Vojtíšek, CSc. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, laboratorní práce]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
    Měla jsem lab.techniku napůl s lidmi z ČVUT či odkud a oni to měli jako klasifikovaný zápočet... Postupně se mi začaly vracet protokoly, až jsem jich jednou najednou odevzdávala 7,ale zato jsem je dovedla skoro k dokonalosti. Také jsme narozdíl od jiných skupin několikrát psali z výpočtů (což jistě není na škodu následné přípravě, ale bylo to docela stresující). Tahle metoda biče nakonec vedla k tomu, že jsem se docela dobře vyznala ve skle a věděla, co kam zapojit... pro biologa dobrá zkušenost a navíc ráda vzpomínám na naše laboratorní poklesky a jejich nápravu :-)
    doc. RNDr. Pavel Vojtíšek, CSc. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, praktická cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.08.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
    Podle mě to bylo vedle "nepovinného cvičení" ze Základů molekulární biologie nejpřínosnější praktikum, které jsem zde absolvovala.
    Barbora Pokrývková, 01.02.2011, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    Nevím, proč každý laboratorní techniku bere jako nějaký strašák... Mě to přišlo jako příjemné strávení pár hodin v laboratoři. Když se něco nepovede, tak se to holt zopakuje (myslím, že v naší skupině se to nestalo ani jednou). Myslím, že tento předmět člověku hodně dá a pan cvičící je celkem kliďas a páni laboranti vždy pomohli s čím bylo třeba a člověk si ani nepřipadal jak největší pako. :)
    doc. RNDr. Pavel Vojtíšek, CSc. [31-240], Laboratorní technika [MC240C40, praktická cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.04.2009, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
    Z vyučujících na mě nechal dojem, ten nejlepší. U něho si nemám na co stěžovat, když něco nevím a zeptám se, rád pomůže a jedná na úrovni bez arogance či náznaku pokrytectví. Daniel Prosenc
    ---, Laboratorní technika [MC240C22, praktická cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
    Ještě chci poděkovat paní laborantce. Byla moc milá a hlavně jsme za ní mohli přijít, kdykoliv jsme potřebovali pomoc' s nějakým přístrojem nebo když se něco nedařilo. Ochotně nám všechno ukázala, poradila, pomohla a často přidala i nějakou tu dobrou radu, jak si práci v laboratoři usnadnit. Rozhodně se nebojte poprosit ji o pomoc.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK