AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Proseminář ke geografickému vzdělávání [MZ300S02U, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Velice potrebny predmet, clovek se na nem dozvi, jak "pouzivat" fakultu, doplni, rozsiri si znalosti a lepe osvoji ty jiz ziskane z oboru reg. geografie, zejm. mistopisu. Jsem spokojen.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Geografická exkurze [MZ300T01, exkurze]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2006, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Jiří Tomeš

Geografická exkurze (Tunisko)

Začnu závěrem. Po příletu na Ruzyň a při následném loučení Jiří Tomeš prohlásil, že to byla zřejmě jeho nejkrásnější exkurze a není si moc jist, jestli to některá budoucí překoná. Troufám si tvrdit, že to nebyl pouze jeho názor, ale s touto exkurzí byli neméně spokojeni i účastníci. Atmosféra byla během celého týdne skvělá, program byl individuálně přizpůsobován zájmu studentů a taktéž bylo dost volna k samostatnému poznávání místních reálií. Cesta, ubytování i průběh exkurze byly dobře organizačně naplánovány a posléze i realizovány. Na své si přišli jak fyzicky tak i sociálně založení geografové. Vyučující dali prostor studentům a nedělali žádné přednášky, nechali radši mluvit Karima, jako zástupce Tuniské univerzity ve Sfaxu, který nám po většinu pobytu dělal doprovod. Takže skvělý nápad následovala skvělá příprava a skvělá realizace. Možná je dobře, že studenti obvykle jezdí jenom na jednu exkurzi, protože by přístě mohli být značně zklamáni.

Komplexní hodnocení: výborně.


Pozn. Ve výběru, ani po rozšíření nebylo možno zvolit jiné pedagogy než Pavla Chromého a Marka Křížka. Proto prosím přesuňte toto hodnocení ke správným pedagogům.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Zpracování diplomové práce [MZ340DP4B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.10.2005, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Doktor Chromý při vedení prací vystupuje jako silně demokratický člověk otevřený diskusi.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Zpracování diplomové práce [MZ340DP4B, samostatná práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Přínosné konzultace a velice oceňuji poskytnutí materiálů (článků) k diplomové práci. Také tipy na zpracování a zkušenosti jsou užotečné k další práci.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Zpracování diplomové práce [MZ340DP5A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2006, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Velice děkuji RNDr. Pavlovi Chromému za svědomité vedení mé diplomové práce. Je k práci kritický natolik, aby student práci zvládnul správným směrem (tj. k úspěšné obhajobě). Díky!
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Zpracování diplomové práce [MZ340DP5A, samostatná práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2008, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Díky školiteli za vedení při psaní diplomky,věcné připomínky,přesnou kritiku i motivaci k další práci. Konec psaní je ještě daleko, ale věřím, že se mi to právě s Dr. Pavlem Chromým povede dotáhnout do konce úspěšně.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Zpracování diplomové práce [MZ340DP5B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2006, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Velice děkuji RNDr. Pavlovi Chromému za svědomité vedení mé diplomové práce. Je k práci kritický natolik, aby student práci zvládnul správným směrem (tj. k úspěšné obhajobě). Díky!
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Sociogeografické regionální systémy [MZ340P14, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Vysvětlení práce na cvičeních by někdy mohlo být vysvětleno lépe a postupně podle jednotlivých zpracovávaných úkolů.Práce na semináři byla přínosná ke zkoušce.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Sociogeografické regionální systémy [MZ340P14, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Přednášky se vcelku moc netýkaly sociogeografických regionálních systémů, ale byly zábavné a představovaly zpestření oproti většinou probírané složitější látce.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Kulturní oblasti Česka [MZ340P893, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Práce na seminární práci mě bavila, byla přínosná a zajímavá. Rovněž obohacující byly prezentace seminárek na cvičení.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Kulturní oblasti Česka [MZ340P893, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Předmět netradiční zábavný a obohacující, hodně diskuse, což oceňuji.
doc. RNDr. Leoš Jeleček, CSc. [31-340], Historickogeografické přístupy v geografii [MZ340P842, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2008, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Děkuji vyučujícímu za opravdu stohy poskytnutých materiálů, které lépe pomohly k pochopení tématu přednášky i celé historické geografie. Mrzí mě nezájem ostatních studentů, kteří velmi zaváhali.
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Geografická exkurze [MZ300T01, exkurze]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2006, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Luděk Šefrna

Geografická exkurze (Tunisko)

Na geografické exkuzi byl Luděk Šefrna v duetu s Jiřím Tomešem tím viditelnějším, také převážně překládal výklad našeho průvodce Karima Douza, profesora univerzity ve Sfaxu. Často si povídal při jízdě v autobuse se studenty a během celodenního procházení města Sousse zorganizoval návštěvu místní čajovny/kavárny. Celkově byl velice milým socializačním faktorem a studentům byl trvale nablízku. Byl častým a vítaným hostem v zadní části kloubového zájezdového autobusu, kde na točně se konaly občas přednášky za jízdy a vzadu byla zasedačka (4+4 sedadla proti sobě). Tam právě bylo jedno volné místo, kam si sedával a vyprávěl různé veselé historky. Možná proto se mi zdál nedávno, tedy až několi měsíců po návratu z exkurze tento sen. Opět jsme letěli na geografickou exkurzi, složení studentů bylo trochu jiné, ale vedoucí byli stejní. Nastoupili jsme do kloubového Jumbo Jetu, někde na letišti v poušti mezi palmami a než se letadlo odpíchlo od gatu, Luděk Šefrna s úsměvem obcházel letadlo přes točny, seděli jsme roztroušeně jak bylo místo, a ptal se kdo si dá jaký čaj. Škoda, že jsem se probudil dřív, než jsme stihli odletět, let kloubovým boeingem by byl jistě zajímavý. Tato exkurze ve mně zanechala spoustu příjemných vzpomínek, čehož je tento sen důkazem a mrzí mě, že se pravděpodobně již nebude opakovat (ani sen ani exkurze).

Komplexní hodnocení: výborně.

Pozn. Ve výběru, ani po rozšíření nebylo možno zvolit jiné pedagogy než Pavla Chromého a Marka Křížka. Proto prosím přesuňte toto hodnocení ke správným pedagogům.
doc. RNDr. Miroslav Marada, Ph.D. [31-340], Kulturní oblasti Česka [MZ340P893, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Předmět netradiční zábavný a obohacující, hodně diskuse, což oceňuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Předmět byl ohromně zajímavý a všestranně dobře organizovaný. Velmi oceňuji, že jsme v rámci předmětu absolvovali i exkurzi, která byla velice přínosná.
---, Regionální geografie Evropy [MZ340P09, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2010, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Připadá mi nesmyslné, že předmět vyučují dva lidé a třetí připravuje zkoušku!!!
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK