AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Petr Horák, Ph.D. [31-161], Buněčné a molekulární interakce mezi parazitem a hostitelem [MB160P31, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2006, 5. Ročník, Biologie, magisterské
Při červí části jsou opět vyžadována pečlivě odvykládaná fakta.
prof. RNDr. Petr Horák, Ph.D. [31-161], Obecná parazitologie [MB160P57, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Helmintologická část neměla chybu, informací bylo tak akorát, zajímavosti navíc jako příjemný bonus.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Dobrý výklad, učit se dá v podstatě z prezentací, které jsou pochopitelné...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2007, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tyhle prednasky byly fakt vyborne. Velice zajimave a dobre podane. Prezentace dohromady s vypisky ke zkousce bohate stacily.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.08.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Helminti byli ze všech částí nejzábavnější. Velmi poutavě a vtipně odpřednášeny.
Iveta Štolhoferová, 20.06.2016, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Pro mě určitě nejlepší předmět z prvního modulu. Na molekulární témata moc nejsem, ale když se propojí s ekologií jako tady, vznikne opravdu zajímavá přednáška. Lituji pouze, že byl předmět vyučován v pátek a ještě až v 1 hodinu odpoledne. Já sama cestuji z Prahy domů 4 hodiny, proto naprosto chápu, když někdo přednášku občas vynechá, já sama to 2x udělala. Na druhou stranu je to ovšem škoda, když by ji stačilo prostě přesunout na jiný den.
prof. RNDr. Jaroslav Kulda, CSc. [31-161], Buněčné a molekulární interakce mezi parazitem a hostitelem [MB160P31, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2006, 5. Ročník, Biologie, magisterské
Při prvočí by asi bylo vhodné neděsit studenty záplavou 5-8 písemkových receptorů bflmpsvz aktivující kinázu xyz 623412-u zkoušky jejich znalost není zcela nutná ale soustředit se víc na mechanismy interakcí.Je fajn, že jsou už některé blány převednené do powerpointu, chtělo by to ale všechny. Na zkoušce jsem byl ohodnocen lépee, než jsem si zasoužil.
prof. RNDr. Jaroslav Kulda, CSc. [31-161], Obecná parazitologie [MB160P57, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Pan Kulda trojici přednášejících trochu kazí. Zahrne studenty množstvím biochemie, ti se zaleknou, půlka se jich odhlásí a ta druhá je zastrašená a zapomene se zeptat, co že to vlastně Kulda bude u zkoušky vyžadovat. Pak se pokusí nacpat tu biochemii do hlavy, nepovede se jim to a nedokážou si zapamatovat ani základy a nadávají na písemku. Jenže z jeho prezentací nejde odvodit co je důležité a co je navíc k doplnění a vytvoření přehledu. Ve skutečnosti se na nic jiného než základy neptá!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Trochu moc rychlý výklad a přehazování slajdů, kde je množství biochemických schémat, ve kterých se člověk hned tak nezorientuje, když si u toho ještě snaží zapisovat poznámky. Ale přednášky se mi líbily.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Trochu by som vytkol prilis rychle vysvetlovanie a velmi potichu takze ak clovek sedel o 2 rady dalej uz takmer nic nepocul. A tiez az prilis vela informacii na slidoch takze potom sa casto muselo rychlo preklikavat jeden za druhym aby sa stihlo vsetko ukazat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2007, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Bylo toho hrozne moc... Byly to zajive veci, ale presentace byly uplne preplnene informacemi a po precteni sla cloveku hlava kolem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.08.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Na přednášku bylo těžké udržet pozornost, kvůli tichému a trochu monotonímu výkladu. Naproti tomu sylaby a prezentace byly skvěle zpracované.
prof. RNDr. Petr Volf, CSc. [31-161], Obecná parazitologie [MB160P57, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Díky, díky, díky!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Skvělé přednášky, pěkné prezentace. Příjemné doplnění Základů parazitologie po entomologické stránce (určitě se vyplatí je absolvovat před tímto předmětem).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2007, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tato cast byla taky velmi zajimava a fakt bylo tak akorat. Prednasky byly zajimave a netahly se.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.09.2009, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Prezentace k přednášce bohužel nejsou dostupné online.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.08.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Část o hmyzu mi přišla nejvíce praktická a tím i zajímavá, přece jen klíšťata a komáři jsou každodenní realitou i u nás.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky zajímavé, ale po neúspěšném prvním termínu zkoušky už jsem si na druhý ani netroufla. Zkoušela jsem se učit z prezentací,ale ukázalo se to jako nedostatečné. Test je ze 3 částí, celkem 10 otázek. Z žádné části nesmíte dostat za 4. Jsou to vypisovací otázky . Celkově dost náročné s nepoměrem kreditů.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK